27.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 7th 2020
Published: April 7th 2020
Edit Blog Post

Dnes opat nic zaujimave.

Na ranajky spravena omeleta z cukiny, sunky, cesnaku, rajcin a chili papriciek. Posledna ingrediencia riadne prekrila ostatne chute.

Na obed spravene maso z ryzou.

Maso nakrajane na pasiky, pridana rajcina, mraz.zmes zeleniny, rajcina, cesnak, cibula a opat chilly papricky. Tak ako na ranajky aj tu zvitazili chili papricky. Som zvedavy ci budu stipat i druhy krat.

Nakonec vecera, bude rovnaka ako obed. Som trosku neodhadol mnozstvo.

Poobede to iste co vzdy.

Takze dcera (?) Upratovacky ma nakonec okolo 17r. Sa tu bavila s korejcom (studuju portugalcinu).

Dnes dvaja korejci letia do lisabonu. Aspon ked som dobre rozumel. Chuj keby vim aka bude situacia, mohol som kupit i ja let do lisabonu, no podcenil som to. Co uz.

Ono tu neni zle, len keby som tu pri sebe niekoho mal, bolo by to genialne, takto dost na prt.

Po veceri rychlochodza s tlieskajucimi rukami, cca 2.5km za pol hodinu. Takze obycajna chodza len.

Prisiel som az do pristavu kde kotvievaju vyletne lode. Dnes tu bol jeden velky trajekt.

Po stenach pristavu rozne malby tykajuce sa lodi. Kazdu malovala ina osoba. Niektore fakt uplne super.

Ako som tak chodil, tak niektorych ludi som si pamatal uz zo vcera co behali, chodili resp bicyklovali sa.

Na prekvapenie dnes ziadne policajne auta.

Zapad slnka opat nic, bo oblacnost na zapade.

Mesto uplne vyprazdnene, ani bezdomovcov som uz nevidel.

Dvaja korejci co ostali, su prestahovany na moje poschodie resp prizemie.

Zajtra asi dam pico grande, este uvidim aka bude predpoved. Tu pozeram cez norov yr.no

Zlate shmu.sk kde clovek vidi pekne aj vsetky typy oblacnosti.

Zajtra som mal letiet z azor do lisabonu, dnes som cez ryanair appku poziadal o refund, ten samozrejme ak pride, pojde do edreams, som zvedavy ci to poslu dalej.

Kurvy talianske z hostelu mi prachy vratit nechcu, mozem si hocikedy na hociaky iny termin free zaziadat o zmenu.

Kupil som si listok na virtualne derby spartaka trnava. Niekto zachranuje deti v afrike a niekto zas fut.klub.
https://bit.ly/2UQVaJ5

Advertisement



Tot: 0.153s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.1262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb