26.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 6th 2020
Published: April 6th 2020
Edit Blog Post

Dnesne rano na vybornu, ked ma preberala vm. Kto by to aj povedal, ze toto bude moj hlavny motivator na ceste vpred.

Ranajky, spraveny zoznam do obchodu, slnenie sa na terase, zacatie citania zaklinaca.

Nieco po dvanastej vybehnutie do mesta.

V nom dost ludi na momentalnu vyzvu stay home, rusky prakticky nikto, ani ja.

Idem najskor do budky rodoeste. Chlapik ang nevi ale listok na bus si mozem kupit u nho v budke, bohuzial co spravit z inej zastavky uz nevie (nerozumel).

Smerujem k budke horarios. Samozrejme kazda je na inom mieste mesta.

Opat ziadna ang ale dozvedam sa, ze vodic mi listok preda. Co je blbost, bo listky sa nepredavaju v busoch.

Nuz som nic teda nevybavil.

Po uliciach jazdia dve policajne dodavky, kontroluju firmy, ci maju zatvorene. Dodavka zastavi, policajt vyskoci, kukne a ide sa dalej.

Smer znamy supermarket. Nic nove. Akurat vonku postavajuceho bezdomovca dosla vyhnat policia. Normalne ho slovne poslali o dve ulice dalej.

Vacsina predavaciek uz ma ruska.

Az cul som zistil, ze tu maju samoobsluzne pokladne. Predavacka ma na ne naviedla.

Dalsia mi pomohla nahodit ovozel, ktory je na vahu. Vazi sa na pokladni.

Na ubytko idem novou trasou, kratsou.

Tu spravene zemiaky a tie doplnene k uz zakupenemu hotovemu obedu z restiky v supermarkete. Maso na hriboch.

Po obede na dolnej terase citanie knihy. Hore bolo na mna uz moc teplo.

Jazyk, cvicenie a vecera. Ryba so zemiakmi.

Dnesny plan bol ist kuknut zapad slnka na promenadu ale jaksi predpoved nevysla a na zapade oblaky, tak nist z toho.

No i tak som sa presiel po promenade. Praktizoval som slabsiu rychlochodzu s tlieskanim ruk vpredu a vzadu. To mi raz poradila octavia, cinanci tak cvicia.

Na promenade par bezcov, rychlochodzarov. Obiehali ma aj sikmaci z ubytka.

Na vsetko dohliadala voziacia sa policia.

Niektore bezkyne (rozumej az tri) uplne wow.

Uplne wow bola aj jedna turistka v supermarkete. Kratase prakticky len na ozdobu, opaleny zadek jej skoro cely vytrcal.

Po prechadzke uz vyludnenim mesto nazad na ubytko.

Vacsina osob v meste uz len bezdomovci s kartonmi v podpazusi hladajuci si svoj noclah v neakom vyklenku.

Jeden si prepieral oblecenie vo fontanke.

Na ubytku zjedena hruska. Na sprchu som dost dlho cakal, bo sikmac si holil hlavu alebo nieco.

Ja uz tez potrebujem ostrihat.

Kuknutia dalsia cast serialu a spanok.

Zajtra na turu nejdem, bo pocasie sa zmenilo. Prekladam to na stredu.

Takze nic nerobenie zajtra ale navecer sa pojdem zasa prejst do mesta. Uvidim podla pocasia.


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb