23.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 3rd 2020
Published: April 3rd 2020
Edit Blog Post

Dnes neni ani o com pisat.

Na ranajky hemendex, potom osobna hygiena, opratie tricka , citanie knihy.

Na obed udusene maso s rajcinou a paprikou, k tomu zemiaky.

Ja som si robil obed a sikmaci este len ranajky.

Po obede siesta v posteli.

Vonku prsi.

Bohuzial pipacie karty na bus su vraj mesacniky a mimomestska stoji 40€ x 3 bus spolocnosti, takze to riesit nebudem. No v pondelok to pre istotu este pojdem preverit.

Zajtra resp nedelu mozno behnem do mestecka faial, kde sa da spravit vystup na jeden kopec. Uvidim podla pocasia. Ono je to asi moja posledna sanca ist niekam busom.

V hornom lobby citanie knihy.

Brazilcanka rozvalena na celom gauci. Venezuelcanka tu uz neni.

Upratovacka opat aj s dcerou (?), Tak som si aspon obzrel pekny zadok ked uz nic ine. No ale ktovie co mi dnes ukaze vm 😊

Vyucba jazyka, cvicenie. Od dnes zacinam robit aj 3serie klikov. Sikmaci ma motivuju. Oni cvicia aj so svihadlom a gumou.

Vecera spagety so slaninou.

Slabucky telefonat s vm. No na zajtra mi dala aspon recept na cevapcici. Tak som zvedavy ako to dopadne.

Star trek picard ukonceny, cul som zacal pozerat the expanse ale nedokukal som ani prvu cast.

Uz je iste, ze tu stvrdnem min do 4.maja. aj ten austrian let do viedne co bol prvy april nakonec uz neni.

Je to cele nahovno, ked sa nebude dat prepravovat busmi, tak ozaj netusim co tu budem robit. Na stop sa neda spoliehat ked chce ist clovek skoro rano na turu.

Vazne zacinam uvazovat, ze ak ten austrian opat nabehne (on je ale neni iste co bude o mesiac), ze to kupim a preckam leto doma. Hadam sa situacia znormalizuje a potom vyrazim znova. Alebo to tu proste neako ukoncim este tento mesiac. Ako, vsak este neviem.


Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb