21.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 1st 2020
Published: April 2nd 2020
Edit Blog Post

Rano si davam na ranajky parky a potom vylezenie na vrchnu terasu a zahajenie opalovania sa.

Tento raz som sa natrel.

Pisanie vcerajsieho zapisku. No nie a nie sa rozbehnut, bo bud ma otravovala yuki alebo davao.

Este som si spravil 1.aprila z domova a z vm (vianocna matka = vm). Poslal som im fake letenku domov + vm aj booknute ubytko v slovenskom raji.

Pri bookingu zistena zla sprava. Zabudol som zrusit ubytko v lisabone. Cul sa da uz len za 10€. Tak hned pisem do hostelu, ci to moze byt free.

Davao (zabudol som jej meno) je furt vo svedsku u sestri, ktora ma dom v lese. Tak super utocisko.

Neskor pokracovania citania knihy. Ked docitam tuto, tak dalsiu uz od dominika dana citat nebudem, proste ma to neoslovilo.

Okolo 1330 zbehnutie do supermarketu.

Rada malicka, tak cakacka len neakych 10min.

Nesmelo chybat nastriekanie ruk. Novinka je, na zemi su znacky (tie boli aj minule), na ktore sa clovek musi postavit bud v cakani do supermarketu alebo pred pokladnou. Su rozlozene cca v 2m vzdialenosti.

Pracovnici samozrejme kazdy pouzity vozik, kosik dezinfikuju. Proste utieraju rukovate.

Dnes tu uz nebolo tolko dochodcov, dokonca sa bolo aj na co pozerat.

Moj guru vm mi povedal, ze mam nakupit aj maso a neako mi s tym pomoze. No zlate to difca.

Kosik na kolieskach plny, tak este zastavka vo vyvarovni. Berem jedno prso a chobotnicky.

Pred pokladnou poslusne stojim na znacke, pockam kym predavacka utrie pas a uz aj platim. Klasika cca 35€.

Na ubytku vsetko dane do chladnicky resp do mrazaku.

Sikmaci sa uz totalne nastahovali do mojej kuchyne a hlavne chladnicky. Neviem preco opustili vrch. Zeby kvoli starej brazilcanke?

Na obed spravena ryza a do toho zamiesane chobotnicky. Som si ich kupil neako vela. Ledvaj som to zjedol.

Sikmaci si tu tez chystali obed. Tak mini tlacenica v kuchyni.

Po jedle opat terasa a relax.

Zajednane dalsich 6noci na ubytku, pokracovanie v uceni sa cudzieho jazyka. Ta appka duolingo vyzera byt fajn.

Zacal dazd, tak presun dole na terasu, tu zjedene ovocie.

Volake kurvy (sikmaci) mi nacali slaninu. Ozaj nepochopim ako moze niekto brat cudzie veci. Za to bude odveta

I dnes prisla upratovacka s mladou pomocnickou.

Zla sprava, ryza mi trochu prihorela. Nechapem ako to je mozne. Ked som ju dovaril, normalne som ju odstavil nabok. Po zhoreny na obed ziadne stopy az cul na veceru.

No nist, tak ryza, prso a zeleninovy salat. Fajn vecera.

Ok, tak sikmaci sa asi pomylili a nekradli, bo neskor som nasol v chladnicke inu slaninu, nenacatu.

Z hostelu v lisabone zadna odpoved, tak rusim ubytko. Kartu prepinam do stavu offline ak by mi chceli strhnut tych 10€.

Spravene cviky, i ked po jedle by sa to asi nemalo.

A chystanie sa pozerania poslednej casti st. No nedostal som sa k tomu, bo mi volala vm pekne upravena s vinkom v ruke.

Ups, aj toto mal byt 1.april, no ale co uz. Otvoril som si i ja flasku, padol na spodnu postel a mohol zacat, tak ako vzdy, prijemny pokec o blbostia a neskor aj o dost osobnych veci.

Sakra, toto difca sa mi volako zacina dostavat pod kozu. Uz to neni len take rychle vzplanutie a vyhasnutie ako pred rokom v tt. Ak to bude takto pokracovat, neviem, neviem co sa stane.

Inak je to asi prvy clovek co dokaze citat aj medzi riadkami v mojom dennicku.

Nuz polnoc sa blizi, prichadza odhalenie mojho prveho aprila. Co povedat, bola to fakt z mojej strany debilita…

Zajtra idem na mini turu ale este neviem kam, zalezi kedy vstanem.




Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb