De laatste dag, 90 graden, Ready, Set en iets met Go


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
October 3rd 2019
Published: October 3rd 2019
Edit Blog Post

Bom dia!

...Gisteren...

Vandaag was alweer de laatste dag op Madeira. Jawel, morgen zijn we er ook nog wel maar niet zo heel lang en zo gek veel zullen we niet meer doen. De tas is alweer zo goed als ingepakt, de kleding voor morgen ligt netjes klaar en we zijn zelfs al ingecheckt voor onze vlucht morgenochtend.

Dat neemt niet weg dat we vandaag een heerlijke dag in een jeep hebben beleefd. De zon vergezelde ons het hele stuk - tot kokens toe - en we crosten er flink op los. En met 'we' bedoel ik natuurlijk Hans, een Nederlandse man die zich heeft gesetteld op het eiland en ons vandaag zijn thuis liet zien. Een aantal plekken kwam ons als bekend voor maar we zagen ook heel veel nieuwigheid!

De combinatie jeep - 11 mensen, 2 jeeps - volligheid, zon en prachtig uitzicht riep ons op verschillende plekken de auto uit; we hebben zelfs een plons gemaakt in het verkoelende water dat ons erin riep. De warmte gaf in dit proces ook wel een flinke zet na, en terecht!

Onderweg vertelde Hans vanalles over het eiland terwijl wij naar buiten keken (lees: mijmerden). Het was best spannend want de straten gingen nog net niet met 90 graden omhoog of naar beneden en de wegen waren in veel gevallen niet breder dan de jeep zelf of een combinatie hiervan.

Het uitzicht verveelde absoluut niet dus ook deze laatste dag vloog om. Aan het eind van de middag werden we weer netjes afgezet bij het hotel, waar iedereen zich terug trok in z'n kamer om de tas in te pakken, te douchen en zich op te fluffen voor de laatste maaltijd met elkaar.

De stewards zijn net klaar met hun showtje, terwijl ik dit laatste blog schrijf, nog even gauw voor ons vliegtuig tussen de wolken verdwijnt en wij over 4 uur weer te voorschijn komen!

Ik heb hier echt een heerlijke week gehad, ik heb 10 ontzettend gezellige, lieve, grappige, enthousiaste, sportieve en creatieve mensen ontmoet en steeds beter leren kennen. Jullie zijn stuk voor stuk lieverds! DANKJULLIEWEL! Holmstief!

Wanneer weet ik nog niet maar als ik weer ga, neem ik jullie weer met mij mee! Dankjewel voor alle lieve berichten! Fotoalbum volgt...

Liefs, Mies

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb