Lisabon

Europe » Portugal » Lisboa
September 7th 2010
Published: September 7th 2010

Lisabon je ogroman. Odmah mi se dopao, ima istu tu atmosferu koja me je odusevila u Portu, preljubazne ljude koji i pored toga sto ima puno strnaca kad nas vide, pozdravljaju, sviraju iz kola. Ali obzirom da je ovo glavni i najveci grad ima mnogo vise skarta, na svakih 10min neko ti nudi hasis i kokain, a na savkih 15min naocare i cvece. Klosari spavaju na sve strane slicno kao u Indiji i nemaju nikakve probleme sa policijom. Razgace se tako na glavnom trgu pored fancy restorana gde rucaju milioneri, izvade knjigu pred spavanje i tako.
Prvo odlazim u stan kod Inesinog drugog brata koji je vec godinu dana ovde. On zivi u jednom od najlepsih delova Lisabona, stari grad, brdovite male izuvijane ulicice, siroke toliko, da mozes da pipas obe strane rukama. Idem da se smestim i ostavim ranac kod dusana u hostelu, gde nema vise mesta ali mi dozvoljavaju da spavam u na sofi u dnevnoj sobi za upola para (6e), sto je meni ispalo jos bolje jer imam sve uslove kao i drugi pa cak i dorucak. Tu smo evo vec treca noc ce biti veceras. Dan provodimo sa Ines i njenom sestrom (velika porodica) setamo po gradu dok one nisu krenule nazad za Porto. Zatim se nalazimo sa Francuskinjom i Nigerijcem iz kampa koji su jos tu, a ispostavice se da je nigerijac u istom hostelu kao i mi. Prikljucili su nam se jos jedna devojka i kolega radnik iz hostela. Par izukrstanih ulica prepunih malih klubova i ljudi koji stoje ispred i uzivaju u jeftinim koktelima i zivom muzikom brazilaca.
Drugi dan odlazimo malo dalje iz centra do kompleksa muzeja. Nalazimo izlozbu za dzabe kojoj smo posvetili pola dana, jer je stvarno nesto poseno. Jedan deo je posvecen Andy Warholu, onda neki kratki filmovi, i jos puno drugih zanimljivih stvari. Put nazad se malo oduzio jer smo se malo izgubili ali zahvaljujuci tome smo upali u jedan geto, gomila siromasnih ljudi koja je izasla ispred tih njihovih zgrada i zabezeknuto gledala dvojicu turista. Uvece se nalazimo sa Nenadom i Aleksandrom iz Beograda, koji su putovali po Maroku, i celo vece provodimo u razmenjivanju utisaka sa nasih putovanja.

Tot: 0.138s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.1139s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb