Joepie! Regen!


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland
June 7th 2010
Published: June 8th 2010
Edit Blog Post

Om 4u werd ik al gewekt door druppels die op de tent neervielen. Vlug de was binnengehaald en verder geslapen. Bij het ontwaken scheen de zon volop. Snel ingepakt want de muggen waren ook al wakker. Dan door centrum Graudenz. Bij Lidl wou ik inkopen doen maar er kwam er eentje bededelen en er stonden er nog 3 dus vertrouwde ik het niet om de fiets daar achter te laten. Dan maar naar Netto! Als we gesteld waren vlug het centrum door, er liep nog een kind achter me dat wat aan men fiets kwam duwen. Er waren weer veel blikken van verbazing. Liet me beetje denken aan Colombus. De indianen moet hem om net dezelfde manier aangekeken hebben. Het was drukkend warm maar de bewolking nam toe. Uiteindelijk begon het te regenen en heviger en heviger. Het zou 3u duren en net na het middagmaal zou het opklaren met wat zon. Ik fietste langs vele kleine dorpen met landbouwgebied. Hier en daar ook weer aanduidingen voor afgesloten wegen maar ik kon overal door. Er begon ook iets te kraken in men voorwiel. Dan weer hevig en dan weer niet. Ik wacht het nog wat af. In Marienburg aangekomen met een prachtig zicht op een kasteel. Me genesteld met een prachtig zicht op de burcht. Dan ff naar het voorwiel gekeken maar niets opvallend. Dan naar centrum om bij toeristisch dienst te informeren voor fietsenmaker. Maar geen toeristische dienst te zien en na zelf wat rondfietsen ook geen fietsenmaker. Dat wordt morgen nog afwachten. Bij McDonald’s even op de hotspot mail binnen halen en terug naar de camping. Ik was nog maar net beginnen koken of een wolkbreuk. Een later kon ik gelukkig terug buiten. Op de camping staan ook wel wat Duitsers. Ik geraakte aan de praat met een koppel uit Bremen. Ze vroegen waar ik al geweest wast en naar waar de route nog ging. Ze vonden het wel tof. Ik sta hier ook vlakbij een meertje maar geen muggen! Enkel blazende kikkers.

Advertisement



Tot: 0.266s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0871s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb