Aangebakken eieren


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland
June 4th 2010
Published: June 8th 2010
Edit Blog Post

Na de lange rit van gisteren maar wat lange in bed blijven liggen. In het centrum van Krzyz inkopen gedaan. Er waren zoveel kleine winkeltjes dat je niet kon kiezen. Ik stapte één binnen maar het aanbod was bijzonder klein. Iets verder zag ik dan een echte grote supermarkt waar ik alles vond. Buiten stonden er nog 2 fietsers. Toen ik aan de kassa stond aan te schuiven, zag ik er één men fiets fotograferen. Ze deden blijkbaar ook lange afstandsritten maar hielden het nu bij een dagritje. De zon scheen eindelijk ook volop dus de ideale gelegenheid om nog wat proberen te bruinen. Het landschap heuvelde lichtjes waar door ik een goed tempo kon aanhouden. Ik eindig in Pila waar volgens men gegevens iets buiten het centrum de camping is. Ik ga nog even op zoek naar een plein dat de moeite is volgens men routegids maar daar aangekomen is dit niet echt bijzonder. Dan maar naar de camping. Deze is gelegen aan een meer met vanalle activiteiten en kraampjes. Ik krijg een plaats toegewezen op een geïmproviseerd terrein. Ik eet eieren met hesp. Dit wordt een ranzige boel en in men pannetje. Ik had ook een lange broek aangedaan omdat het hier wemelde van de muggen. Die is dus nu ook voorzien van de nodige vetvlekken. Rond 22u doofde het terrein hier uit maar iets later stroomde het al terug vol. De Polen vinden het blijkbaar heel geweldig om hun avond door te brengen op een verlaten terrein. En dat toen ze niet in stilte. Hopelijk wordt het toch nog wat rustiger want het zou morgen weer eens een lange dag kunnen worden.

Advertisement



Tot: 0.217s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0811s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb