Forberedelser

Europe » Norway
July 15th 2011
Published: June 22nd 2017

Geo: 59.7475, 10.3936

Tanken for denne turen startet allerede i fjor høst etter en kjempetur 2010. Startet med flybillettene etter å sett gjennom Sør Amerika kartet. Etter å ha booket turer (Angel Falls, Inkastien, Colca Canyon) tok vi for oss overnattingstedene. Har vært en lang og spennende prosess (halve reisen) som har pågått nesten helt til nå. Føler vi er godt opplest på desitnasjonene, samtidig som vi tar med oss erfaringene fra i fjor.

Etter 1 måned med oppussing hjemme, har planleggingen ligget på is.
Nå etter nøye gjennomgang er justeringer gjort og alt skal være på plass og klart for den store reisen. Begynner å merke reisefeberen.

Da har vi startet 1 måned med koffertliv. Ligger nå på Clarion Gardermoen, og skal opp 0400 imorgen for flyet til Paris.

Gratulerer Alexander med 19 årsdag (14. juli) og bestemor Ellen med 90 år.

6th July 2011

Det var vellykket - lyst go fint
13th July 2011

Kjempefin og ny leilighet.....gjelder alle rommene i 1 etg.....Dere har v?rt flinke!
7th December 2011

HeiHar lyst p? tur til mellom- og s?ramerika og har kommet over bloggen deres. Bruker ikke facebook, fint om vi kan ha litt epost-kontakt for r?d og tips (skal ikke plage dere). ?nsker dere tips om Fillipinene og Indokina s? har vi noe vi g
i tilbake (www.rallemikk.blogspot.com).Gi lyd til bjorn@tveiten.com.MvhBj?rn Tveiten,Bleiker?sen 61387 Asker

Tot: 0.198s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0785s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb