Asia 2013

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Ålesund
October 14th 2013
Published: October 14th 2013

Det er med stor glede vi endelig kan si at jaaaa vi skal på tur igjen. Det er mye som har skjedd det siste året, og vi har lenge planlagt en lang lang tur, men på grunn av husbygging har vi nå ikke mulighet til å reise 10 uker slik som drømmen opprinnelig var.

Vi får allikevel tre uker på reisefot. Det er fortsatt mange plasser i Asia vi har lyst å se, men grunnet regntiden der nede må vi begrense oss til deler av Thailand, Vietnam om Laos. Vi har ikke lagt opp noen spesiell plan enda, vi tenker å ta en dag av gangen. Å når jeg nå nevner de landene her betyr ikke det at vi helt sikkert følger den, vi snur og endrer oss fortere enn man skulle tro, det er igrunn akkurat slik vi liker det. Deilig å reise på denne måten.

Selv om det har vært stilt på bloggen det siste året, betyr ikke det at vi kun har vært hjemme. Vi har hatt 3 utenlandsturer, 2 turer til chartermania Tyrkia, som virkelig ikke har NOE annet å by på enn kald øl og altfor varmt vært. For en mnd tid siden hadde vi en uke i Kroatia, Baska Voda og Split ble besøkt. Dette er virkelig en vakker plass. Så hit vender vi gjerne tilbake en eller annen gang.

Nå blir det altså tur, å siden vi igrunn er litt rastløse tenkte vi at.. janei.. vi kan kanskje bare dra i morgen. Så det er altså planen, vi reiser i morgen.. vent, må bare bestille flybilletter først :D haha. Neida, joda.. galskap, men uhorvelig kjekt altså..

SNAKKES PLUTSELIG :o)

Tot: 0.114s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0831s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb