Da er vi igang, i år igjen :)

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Ålesund
June 22nd 2009
Published: June 22nd 2009

Jeg laget jo en blogg i fjor også, og synes så i ettertid at dette var et genialt påfunn, ikke bare fikk alle hjemme følge med på turen vår, vi fikk også reflektert mer over alt vi gjor. i tillegg er det veldig kjekt å sitte å se tilbake på bloggen nå, det er mange små ting vi opplevde som rett å slett er blitt glemt, å da er bloggen genial, for den frisker opp minnet igjen 😉)

I år går turen som sagt til New York og Florida. Vi starter tiiidlig fredagsmorgen den 10juli fra vigra til oslo, flyet går klokken 7 om morgenen!! deretter har vi direktefly til New York med avgang klokken 11.05 fra gardermoen.

I til New York skal vi vær i 3dager, her har vi leid oss hotellrom på selveste Manhatten, og skal bo bare en gate fra epire state buildning, så tror det er riimelig sentralt iallefall=)

Deretter går turen videre til Miami South Beach. her har vi leid hotell i hovedgaten Ocean drive som ligger nærmest på South beach😊 Vi skal vær i SoBe i 5dager før vi drar videre til Key West. Key west er en øy som ligger i der karibiske hav, en 4timers kjøretur fra selve Miami. det blir sagt at denne kjøre turen er usedvanlig vakker, så vi gleder oss=)

Når dagene er gått i Key West har vi bestemt oss for å kjøre ved vestkysten i Florida. her ligger mange små vakre byer, så vi skal derfor bruke 3dager på denne strekken. Disse dagene har vi ikke bestillt noe hotell, fordi vi ønsker å stoppe hvor vi måtte ønske=)) etter den tredje dagen er planen at vi skal ankomme Orlando. Her har vi igrunn ingen andre planer enn å dra på Disney World, vannparker og andre barnslige og morsomme aktiviteter 😊)

Etter dette begynner vi nok engang og se enden på turen vår, og har derfor valgt på kjøre ned til Fort Lauderdale som ligger kun en halvtimes kjøretur fra Miami. Vi skal etter planen være her i 3dager før drar hjem den 28juli!!

Kanskje det hele høres helt vilt ut, men vi gleder oss iallefall.. 😊)

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0597s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb