Heimte..

HOURS
MINS
SECS

chicksa er heime!

Kanskje litt tidleg å kome med denne, men me rekner jo med at dykk saknar okk så der heime at dykk bare sit og tel ned dagar og minutt til me atter ei gong er heime på norsk fedrelands jord..

4th November 2008

Bra kalender og count down! Håper dere koser dere utrolig mye på dei 180 dagane dere er vekke!
5th November 2008

Ser ut som ein heidundrande bra tur!! :) Kos dere masse, nyt verden! ;)
6th November 2008

Venter i spenning på første rapport, dette blir saker å følge med på!!!!=))
7th November 2008

Halloen!!
Godt å høyre at di ha kome vel fram. Gleder meg til å høyre meir frå dikkå :-)
9th November 2008

hei Cici ,ja no er fyrste bilde på plass på bloggen .moro å fylgje med på kor de er.
13th November 2008

hei på dikkon. ser sååååååååååååå moro ut. Å så klappe tigerar då!! ,det var nok moro.Håpar de kosar dikkon.
13th November 2008

koseleg å sjå at de er komen vel frem. ha det veldig fint! eg tenkjer så mykje på dykk at de må ha det greit. eg er veldig glad i deg! endå meir tur enn å gå gjennom Nautdalen til Bygland. helsing Bestonkel
23rd November 2008

God tur!
Hei. Fekk plent mailadr. til bloggen dikkås i hende no,og det var kjempegama. Tenk at dykk er dera nede! Har satt meg på mailinglista,så det vare gama å fye med.Ser på reiseruta at dykk kjem til å oppleve mykje.Ver forsiktige og kos dikkå noko harlegt :) PS :dette er noko for Valle Radio,så vi kjem nok til å ta kontakt. Nyt tida i " #0@(D" " og GOD TUR vidare :) Vink frå Leite!

Tot: 0.191s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 60; dbt: 0.0805s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb