Fotosession

Norway's flag
Europe » Norway » Southern Norway » Kristiansand
February 1st 2007
Published: February 1st 2007

Ja, nå e d snaue 2 veker igjen te reisa starter,og forberedelsane bjønner for alvor å sette inn. Me tenkte me måtte teste ut denna bloggen litt,så derfor har me laga ein liten fotosession der dikkan kan se at me bjønner å bli litt klare for avreise😊
merk: me e overtrøtte etter ein lang dag på kiwi, og frøken ur viser at det egentlig e leggetid for lengst...jaja,ein får ikkje meir moro enn ein lagær sjøl....hehe !!

Stor nok sekk??Stor nok sekk??
Stor nok sekk??

her tester me ut sekkens kapasitet...og bare gløm d..d e ikkje plass te å få lura med nokken a dikkan i sekken,sjøl om d kan se sånn ut;)
Godt skoddGodt skodd
Godt skodd

Sandalene må me få gått inn litt før dei ska ut i den store verden.Merk: ein stor og ein liten fot..hmmm,hvem tilhører hvem? :)
Ting og tang te turenTing og tang te turen
Ting og tang te turen

Detta e nokke a det me ska fylle sekkane våre med.Flunkende nytt, rett frå Nomaden!!
ReisebibelenReisebibelen
Reisebibelen

Me må for all del ikkje glømme dissa viktige oppslagsverka før me reiser.Lonely Planet: alle backpackeres trofaste følgesvenn ;)
Ut på tur aldri sur!!Ut på tur aldri sur!!
Ut på tur aldri sur!!

Det e viktig at humoren e på plass når me ska tilbringe så mykje tid sammen dei nærmaste månadane..."jara...i asia"..hehe

7th February 2007

Jasså ja :) ser klare ut nå ja.... eg gler meg t å høre fra turen asså... blir nok ein tur innom denna sia i ny og ne ;) dikken kommer t å få ein knall tur :) d e eg sikker på ;) Go tur snuppur ;)
13th February 2007

hei:)
hei og god tur:) kos dere masse:) etter masse jobbing, blir det nok fint med masse fri og en fin reise:) klem fra morten
14th February 2007

Goooood tur!! Jeg er veldig misunnelig! Ta masse bilder :)) Klem fra Hanne!

Tot: 0.241s; Tpl: 0.014s; cc: 18; qc: 88; dbt: 0.1817s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb