Planene for turen

Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway
July 15th 2008
Published: July 15th 2008

Planen for turen er omtrent som følger:
Vi reiser til Trondheim lørdag 19. juli. Der overnatter vi hos søsteren min før vi på søndagen begynner på den "egentlige" turen nordover.

Vi kjører da langs Riksvei 17 (den såkalte kystriksveien, se www.rv17.no for mer info) opp mot Bodø. Hvor lang tid vi kommer til å bruke på det er noe uklart, men fra "kjentfolk" har vi fått antydninger på i underkant av en uke. Dersom vi ser at vi begynner å få dårlig tid, kan vi eventuelt skjære over til E6'en, og rase oppover den i steden. Ikke så fint, men mye kjappere 😊

Deretter går turen over til Lofoten. Nøyaktig hvor vi skal dra der, og hva vi skal gjøre der, er foreløpig usikkert. Vi har fått mye gode tips av venner og bekjente som har vært der før, så listen over ting vi har lyst til å gjøre begynner å bli veldig lang. Vi får se hva vi rekker over!

Vi må være tilbake i Oslo senest søndag 3 august. Så får vi se om vi rekker å bli lei av Lofoten innen den tid 😊

Målet med turen er først og fremst fotografering. Det har blitt investert tungt i utstyr til turen, så vi regner selvfølgelig med at det blir haugevis med blinkskudd. Det skal iallfall ikke stå på utstyret! Bildene vil delvis bli lagt ut i denne bloggen, og delvis på et album på turinatur.no. Mer info om det kommer etterhvert.

Målet er å oppdatere denne blog'en daglig, men det kan selvfølgelig komme avvikt i denne planen. Enten fordi vi for eksempel ikke har rukket å skrive noe blogginnlegg, eller for eksempel fordi tekniske vansker har stoppet oss. Dere får abonnere på bloggen ved hjelp av RSS eller mail, så får dere vite når der skjer noe!

Vi snakkes!

Tot: 0.24s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb