Ziua 12 & 13 - Tromso - Norvegia


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Tromsø
July 31st 2011
Published: August 6th 2011
Edit Blog Post

Intram in Norvegia,
E asa cum am auzit: frumos si scump, motorina are un pret de 6.9RON(bine ca am facut plinul in Finlanda). Drumuri bune, libere dar intram pe coasta oceanului unde isi fac aparitia fiordurile, vremea rece si renii, insa nici urma de elani (unul din obiectivele noastre).

Am ajuns la Tromso - 12 grade.
Ne cazam la camping care costa cat un motel...
Aici am descoperit o localitate in care berea atinge preturi exorbitante, dar de asemenea in magazine e perioada reducerilor masive de la 40 pana la 80% dar si asa ni se par destul de piperate. Are o insula cu doua poduri, si un tunel pe sub mare cu doua sensuri giratorii, tunel in care am reusit sa ne pierdem.
De asemenea am ramas uimiti de civilizatia, curatenia orasului in care nimeni nu pare grabit spre serviciu, toti sunt relaxati.
Ne cazam la camping, si apoi incepem vizitarea orasului: biserica, centrul, Polarium (am vazut hranirea focilor) si dealul din apropiere pe care l-am urcat cu telecabina.
E miezul noptii, ora 00:00 soarele inca nu a apus (foto)

Tromso:
Berea e asa scumpa ca dani bea bere electronic vezi link :

Beraria cea mai nordica din lume dar care nu are neaparat cea mai buna bere, dar scumpa...
Un tunel cu sensuri giratorii in care te poti rataci
O telecabina care te urca pe deal de unde ai o panorama splendida vezi poze

1 bere = 84 NOK = 46 RON


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0419s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb