Blogs from Senja Island, Northern Norway, Norway, Europe

Europe » Norway » Northern Norway » Senja Island July 13th 2018

And in an unusual distinction, Senja is home to the world's largest troll.... read more
Incredibly scenic outhouse
Old water wheel
Tiny town of Husoy

Europe » Norway » Northern Norway » Senja Island July 19th 2013

Gisterenavond/nacht toch al een beetje mijn verjaardag gevierd. Een helder blauwe hemel en een stralend zonnetje die de bergflanken naast de camping prachtig oplichten. Zeg maar 'a once in a lifetime' gevoel. Toch deze prachtige plek moesten we al verlaten op zoek naar een volgend prachtig Noorse Fjord, een te mooi uitzicht en gezellige verjaarnamidag. Na een beetje gesukkel met het draaien en keren van de caravan waren we rond 9h30 klaar om te vertrekken. We hadden ons doel gericht op een charme camping, een 20km boven Tromso. Het zou tevens de eerste Noorse charme camping zijn die we bezoeken. Enkele mensen waarschuwden ons al voor de korte afstanden en de lange tijden dat je er over doet. De gps vertelden ons dat we 4h zouden doen over 260km, dit trouwens over een 'E'-weg zeg maar ... read more
ergens onderweg
visjes (proberen te) vangen

Tot: 0.064s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb