12 timer til flyet letter!

Norway's flag
Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
December 16th 2008
Published: December 16th 2008

H+HH+HH+H

Hvaler
Hans her!

Da er backpacken pakket og det meste klart for morgendagens ferd! Fra vi boarder flyet på Gardermoen til vi tusler inn på flyplassen i Cancun går det ikke mindre enn ett døgn. Hanne er mest spent på hva vi får å spise på flyet til mexico da, herlige 😊 Siden vi flyr med British Airways blir det kanskje Britisk-Meksikansk fusion? Fish'n'chips med guacamole og salsa, mmmm..

Uansett hvor mye reiseblogger man har lest, hvor mange timer nesen har pekt ned i lonely planet, rough guide og deres like er det en ting jeg har lært de gangene jeg har reist før. det er fullstendig umulig å forutse eller begripe hvor fantastisk, forferdelig, grusomt og deilig det kan være å oppleve nye steder og alt det fører med seg, men en ting er ihvertfall sikkert: Man kommer hjem med mer baggasje enn ettpar skitne truser.

Og siden jeg er i det maniske og lett overfølsomme hjørnet, tyr jeg til et sitat fra selveste Mark Twain:

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Elsker deg Hannus 😉

Peace out og god natt.

17th December 2008

God tur!!!
Ha en kjempefin tur, dere reisende macer;). Vær forsiktige, og keep in kontakt;)
18th December 2008

Færra te Mexico!
Nå regner jeg med at dere har ankommet det o`store utland. Jeg er så spent så spent og venter på å lese neste oppdatering. Lenge leve svette,tunge sekker,varme,fryd og gammen!!!! Lykke til med starten på et uforglemmelig eventyr:)
20th December 2008

Hilsen fra Køben
Nå lurer vi veldig så på om parret har fått en dundrande start på reisen og hva "dunderet" innebærer...? Hilser fra pappa,maja,per og olav:)

Tot: 0.091s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb