Thuis!

Europe » Netherlands » South Holland » The Hague
August 19th 2010
Published: August 19th 2010

Back homeBack homeBack home

And still alive and kicking!
Goedemiddag allemaal!

We zijn weer terug! Al zo'n 2 dagen, hoor :p. We hebben wel last van een jetlag...

Maandagochtend gingen we in een veeeeel te kleine taxi naar het vliegveld. Het miezerde buiten, dus we vonden het niet zo heel erg dat we weer weg gingen. Voordat we het vliegtuig instapten, hebben we de duty-free shop nog even geplunderd. 'Ja? Kunnen we de vloeistof ook van Madrid naar Amsterdam meenemen? Ja? Sealed u hem? Oke, dan is het goed.'

Ruim 11,5 uur later, toen we in Madrid door de security gingen, kregen we een vrouw op ons dak. 'Zijn deze flessen van u?' 'Uuh, ja...' 'Die mogen niet mee.' 'Maar het is gesealed' 'Nu niet meer. Ziet u dit formuliertje?'

......

Dusss. Wij terug naar boven, vliegveld uit, naar incheckbalie. 'Kunnen we dit inchecken?' 'Kost u 60/16 euro en 4 uur in de rij staan.' (Spanjaarden & Engels = geen goede combo) 'Laat maar.' De rum ging de prullenbak, de disaronno paste niet, gelukkig was daar een vrijwilliger (= nu blij). Wij weer door security (denk: schoenen uit, riem af, geld uit je zak, truien uit, u piept....). We waren op tijd bij onze gate, ons vliegtuig niet, maar die maakte het goed tijdens het vliegen.

We konden op het vliegveld zelf even niet meer zitten (lees: alles doet pijn in zithouding als je net 11,5 uur hebt gevlogen ), dus gingen we even liggen. Iets wat mevrouw 'ik zit in de businessclass'' niet erg kon waarderen. Wij vonden het in ieder geval erg aangenaam.

Op tijd kwamen we aan op Schiphol, waar delen van het thuisfront ons stonden op te wachten. Einde reis.

Bedankt voor al jullie leuke reacties, opmerkingen en goede zorgen! We hebben het geweldig gehad aan de andere kant van de wereld en hebben met plezier deze blog bijgehouden. Tot een volgende keer!

Liefs, Danielle en Frejanne.

Tot: 0.117s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0607s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb