Blogs from Stompwijk, South Holland, Netherlands, Europe

Europe » Netherlands » South Holland » Stompwijk September 29th 2004

Intussen ben ik al weer een paar dagen thuis. Zaterdagochtend aangekomen op Schiphol om 9:00 's ochtend na een voorspoedige reis en een half uur later waren m'n ouders er ook (het vliegtuig was eerder aangekomen en de vluchtinformatie die m'n ouders hadden klopten niet helemaal). En toen was ik al weer snel op m'n vertrouwde stekkie. Natuurlijk eerst uitgebreid bijgekletst en de meegenomen kado's uitgedeeld. En eindelijk weer een beker koude melk op, wat ik erg gemist had, naast de PC, m'n eigen bed (of beter gezegd slaapkamer, aangezien ik weken met meerdere mensen op 'n kamer sliep) en 'n lekkere douche (die hoog genoeg is om onder te staan...) Alles bij elkaar heb ik het erg naar m'n zin gehad in Amerika. Ook al ging het allemaal niet helemaal zoals ik wilde, heb ik ... read more
Amerika vanuit de lucht

Tot: 0.044s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 16; dbt: 0.0173s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb