Blogs from Zeist, Province of Utrecht, Netherlands, Europe

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Zeist April 17th 2015

Day2: so arrived in Holland first thing this morning no problem. Just taken Delilah to get a good seeing to by some tall Dutch guys- she needs some new belts too! Unfortunatley for me all this attention on her is stopping me getting about Amsterdam today so perhaps a plan B is required?... read more

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Zeist March 10th 2006

Vanochtend heb ik Inger uitgezwaaid op station Driebergen-Zeist. Ze vertekt met de trein naar Frankfurt en vliegt vanmiddag naar Bombay. We landen allebei op zondag in Jakarta: weer een goede timing: haar vliegtuig landt drie kwartier eerder dan de mijne). Mijn vlucht vertrekt morgenavond pas; ik heb nu nog een hele werkdag voor me, vreemd.... Ik realiseer me dat ik vanavond mijn rugzak moet gaan pakken, bankzaken regelen op internet, massa's wortels en hooi voor de konijnen moet inslaan (mijn buurman Cor gaat ze verzorgen), morgen de hond wegbrengen naar Jelle en Marije (er gaat heel goed voor gezorgd worden, ben er blij mee!) en dat ik geen goede "back-packerskleding" heb omdat ik afgelopen herfst per ongeluk de verkeerde zak naar Max heb gebracht;).......pffff.....eerst concentreren op werk..... We hebben gisterenavond op internet de luchthaven Jakarta Soekarno ... read more
Inger uitzwaaien

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Zeist March 7th 2006

Tja..voorbereiden: 1. Visa! Inger had haar visumaanvraag voor India (voor stop-over) aangetekend verstuurd aan Indiase Ambassade: toekenning verliep vlekkeloos. Goed voorbeeld doet volgen: paspoort, kopie ticket, ingevuld visumaanvraagformulier voor Indonesie met pasfoto werd ook aangetekend verstuurd door mij; twee dagen na verzending berichtte de Indonesische ambassade: alles was in goede orde ontvangen, documenten waren compleet, maar visum moet in persoon aangevraagd worden! Dus ik scheur naar Den Haag op een vrijdagochtend om me in de rij voor visumaanvragen te voegen bij de Indonesische ambassade. Onderweg bericht ik Inger dat ze de aanvraag voor Indonesie niet per post kan doen: Inger springt onder de douche en haast zich naar Den Haag (ze denkt haar afspraak in Amsterdam twee uur later dan net te kunnen redden! Kanttekeningen: - Het "eiland" Spijkenisse is afgeslot... read more

Tot: 0.081s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 32; dbt: 0.0327s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb