Inger is onderweg


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Zeist
March 10th 2006
Published: March 10th 2006
Edit Blog Post

Vanochtend heb ik Inger uitgezwaaid op station Driebergen-Zeist. Ze vertekt met de trein naar Frankfurt en vliegt vanmiddag naar Bombay. We landen allebei op zondag in Jakarta: weer een goede timing: haar vliegtuig landt drie kwartier eerder dan de mijne).
Mijn vlucht vertrekt morgenavond pas; ik heb nu nog een hele werkdag voor me, vreemd....

Ik realiseer me dat ik vanavond mijn rugzak moet gaan pakken, bankzaken regelen op internet, massa's wortels en hooi voor de konijnen moet inslaan (mijn buurman Cor gaat ze verzorgen), morgen de hond wegbrengen naar Jelle en Marije (er gaat heel goed voor gezorgd worden, ben er blij mee!) en dat ik geen goede "back-packerskleding" heb omdat ik afgelopen herfst per ongeluk de verkeerde zak naar Max heb gebracht😉.......pffff.....eerst concentreren op werk.....

We hebben gisterenavond op internet de luchthaven Jakarta Soekarno Hatta gecheckt op een logische ontmoetingsplaats op de luchthaven (Inger landt drie kwartier vroeger dan ik). Mocht haar vlucht of de mijne vertraging oplopen, dan gaan we elkaar zien in Hotel Ibis (handig dat we even in de Lonely Planet aangestreept hebben welk Ibis Hotel; er schijnen er meerdere te zijn)

Tot zover....




Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement

Inger uitzwaaienInger uitzwaaien
Inger uitzwaaien

en nog 1 hele dag werken...


11th March 2006

zomaar even
Dag lieve schatten,heel veel plezier. Ben zeer benieuwd naar al jullie wederwaardigheden. Kus,Onno.
11th March 2006

warm!
Hallo dan. Ben nu in Mumbai en het is hier warm. Toen ik goed en wel opstond vanmorgen (uur of half elf) was het een graad of 20-25. Maar het gaat hier nu toch wat harder z'n best doen... Heb een super vlucht gehad! GEWELDIG! Zat bovenin het vliegtuig (first class) en heb genoten. Heel goed geslapen en in eens was ik er. Dat je toch de geur kan vergeten....India. Maar laat ik het daar niet over hebben. Heb een goed hotel gevonden, semi luxe. Vlak bij het strand waar ik natuurlijk al weer veel vrienden heb gemaakt. Kwestie van tijd tot ik over ga ik botte agressie. Vanacht weer vliegen. Ze hebben me beloofd wakker te maken (geen wekker mee) en naar het vliegveld te brengen. Dus mijn hoofd is zorgeloos. Ben erg benieuwd of we elkaar kunnen vinden. Voor nu namaskaar
12th March 2006

Lieve Annie, Jammer dat we elkaar niet meer even gezien hebben voordat je wegging. Maar dat maken we dubbelgoed als je weer terug bent. Ik wens jullie een hele fijne reis, hoop dat jullie een hoop mooie dingen zien en een heleboel mooie, lieve mensen zullen ontmoeten. Wij hebben ondertussen ons huis verkocht en verhuizen begin april naar Belgie. De adreswijziging zal bij je terugkomst op de mat liggen. We gaan vlak bij Antwerpen wonen, dus dat wordt de volgende keer op stap in het belgische. Pas heel goed op elkaar en ik wacht in spanning af op jullie berichten en foto's. Liefs Jolanda (ook van Nick en Guus natuurlijk).

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 64; dbt: 0.0597s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb