Inpakken


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Utrecht
December 2nd 2005
Published: December 2nd 2005
Edit Blog Post

Het is bijna zover: morgen om 7.30 uur vertrekt mijn vliegtuig en ben ik op weg naar Guatemala. Vandaag dus echt alles afronden en niet te vergeten alles inpakken!
Ik heb net het eindgesprek van mijn studie gehad (voor de medici onder jullie: mijn portfoliogesprek) en nu is het echt zover: ik ben afgestudeerd!

Mijn volgende berichtje zal vanuit Antigua zijn waar ik morgen om 19.30 uur locale tijd aan zal komen....

Advertisement



2nd December 2005

Have fun!
Hey Amber! Gefeliciteerd met je afstuderen! Nu heb je je reis al helemaal verdiend! Heel veel plezier in Guatemala! Maar dat zal vast wel lukken... Wij gaan morgen proberen van de nummer 1 te winnen zonder jou... We houden je op de hoogte en jij ons! Groetjes, Anneke
3rd December 2005

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT GEWELDIGE RESULTAAT!!!
Ik wens je heel succesvolle carrière als arts toe, maar eerst ga je een hopelijk geweldige reis maken! Heel veel plezier toegewenst! Groetjes, Wendy
3rd December 2005

Reizen
Hoi Amber, Hier alvast een berichtje van mij. Ik vond het leuk om vanmorgen bij je te zijn op Schiphol, zulke belangrijke dingen moet je niet missen vind ik! Hoe is het reizen gegaan? Ben je goed aangekomen en opgehaald enzo? Ik hoop het wel. Ik heb toch maar even geslapen, maar dat lukt niet zo erg. Ik moet trouwens nog even uitpuzzelen hoe deze site werkt, want ik vind hem niet zo duidelijk. En je kan de andere berichten in het postvakje niet lezen, dat is jammer. Anyway, veel succes daar! Groetjes, Suzanne
5th December 2005

Gelijk gespeeld!
Hey Amber! We hebben gisteren gelijk gespeeld tegen de nummer 1, De Valk D2... De eerste set verloren we, de tweede wonnen we, de derde verloren we weer en de vierde wonnen we gelukkig weer. Vooral de laatste set was leuk met veel aanmoediging van D2 en Lammert. Nu staan we derde omdat Shot wel heeft gewonnen... Die pakken we over twee weken, maar eerst VSTS inmaken zaterdag! Ben je goed aangekomen? Adios! Anneke
11th December 2005

Wedstrijd tegen de nr. 4
Hey Amber! Hoe bevalt het daar in Guatemala? De eerste Spaanse woordjes kun je als het goed is al spreken! We hebben je gemist afgelopen zaterdag... We moesten tegen de nummer 4 (VSTS) en wij staan 3e. Helaas hebben we 2-2 gespeeld:( De eerste set nipt verloren met 25-23, de tweede set was drama. In no time stonden we 10-4 achter en dat kwam ook niet meer goed. Het is uiteindelijk 25-12 geworden:( Naar mijn mening had in deze set een spelverdeler gewisseld moeten worden, maar we hadden geen wissels (Anne moest H6 coachen). Maar de laatste twee sets hebben we gelukkig wel gewonnen, en we staan nu nog steeds derde! Maar goed, volgende week tegen de nummer 2... Je hoort het wel! Groetjes, Anneke

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb