Vertrek naar China

September 8th 2007
Published: September 12th 2007

Hallo vrienden,

Zondag 16 september zullen wij vertrekken naar China. Om ons te kunnen volgen hebben we dit weblog aangelegd. Via internetcafe's zullen wij onze ervaring delen. We hopen dat we er voldoende kunnen vinden.

Onze reis gaat eerst naar Beijing, door naar Xian, daarna naar de provincies Yunnan, Guizhou en Guangxi. Shanghai is onze eindbestemming maar dat duurt gelukkig nog even. Op de kaartjes kun je het alvast bekijken.

Ben je wel/niet geinteresseerd dan kun je je eenvoudig aan/afmelden.

Tot snel.

Groet,
John en Frank

12th September 2007

Sambal bij
spannend mannen en een leuk idee dit mooie reis en nieuwe ervaringen (lekker roggelen met je soep) joe/me keep joe/me posted liefs erp
17th September 2007

ChinaTown:)
Heee:)!! Thnx voor jullie berichtje!! Hebben jullie goede reis gehad, heel aangekomen;) Ik ga jullie volgen, kijken of chinatown hier een beetje overeen komt met wat jullie gaan zien. haha ben bang van niet!:) Super gaaf, heb je zeker weten lekker eten!! Jummie!! Geniet ervan! Dikke knuffel!

Tot: 0.098s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 59; dbt: 0.0689s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb