Teherfelvono horgok Amszterdamban


Advertisement
Published: March 18th 2014
Edit Blog Post

Hello, bello, gyors helyzetjelentes Amszterdambol, vilagviszonylatban is a diszes teherfelvonohorgok kozpontjabol: a finom tavaszi hangulat aranyozta be az elozo 2 hetet, franko napsutes, viragok tomkelege, viragzo fak. Jomagam egy hetet toltottem Brusszelben, Marc 2.es 9.kozt, errol nemsokara egy rovid bejegyzest csi. Elozetesben legyen annyi eleg, hogy alig lattam ott teherfelvonohorgot.... Visszaterve mindent rendben talaltam, Flo elmelyulten a Ghanai-Suriname-i eredetu csintalan pok, Anansie meseit feldolgozva, meselok interjuvolasaban van napkozben, este meg a kismama joga tanfolyamhoz vannak tanitvanyai, akiken a kotelezo gyakorlatot letanitja. Jomagam a horgoktol eltekintve, a gasztronomia muveszetebe vetettem bele magam, napkozben bringazok, majd bevasarlas, es uj receptek kifejlesztese-kiprobalasa a projektem. Foztem carbonara szeruseget mar 4-5 szor, a publikaloja ugy hivja: Gyors Teszta. Itt a hagymas, szalonnas alapon melegited azoldsegeket, majd tejszinben es vizben a tesztaval egyutt fozod: kiprobaltam, mukodik kelbimboval, poreval, brokkolival, egy univerzalis asz a zsemeben. Aztran jottek a zoldseg es mag kremek, martogatosok, (Brusszeli tartozkodasom utan jott ram a fozobetegseg), mostanaban pedig a desszertek mennek: amire a legbuszkebb vagyok, az a tegnapi "gyumolcsos superfood krem" azaz egy 10%os torok joghurt, kikeverve mogyorovajjal es tahinivel, egy fel mango es egy fel banan osszevagott darabjaira csorgatva, megszorva kurkumaval, spirulinaval, leontve buzacsira olajjal, egy menta levellel es egy zabkekszel talalva. Na de vissza a teherfelvonohorgokhoz, Flo es a picur kozben atveszeltek 2 repuloutat is, Amsterdam-Eindhoven(busszal-vonattal) majd Eind-Bp repcsivel, igen faraszto, kimerito, de sikerult, es a Boldizsar ildikos meseterapias tanfolyam is folytatodhatott pesten ily modon, toretlenul. Jomagam kozben egy halado thaimasszazs workshopot tartottam a diszes teherfelvonohoroggal ekesitett di Nieuwe Yogaschule-ben, egy egynapos coitus interruptus-t a tavolkeleti terapiakkal, nemi mantrazassal, es metta meditacioval fuszerezve. Nagyon tetszett az egybegyulteknek! A hely egyebkent egy regi thai taniotvanyunk, Michiel Kaeming reven jott, aki nagyon megorult hogy thaimasszazs tanito erkezett, rogton meghivott minket egy franko workshopra amit o tartott, paros "asszisztalt" yin joga volt a temaja, es 3 oran at parokban, egymast helyeztuk majd tamogattuk a yin joga 2-3 percig kitartott finom nyujtopozicioiba. Szuper!!! Ezutan meg ezt a workshopot szervezte nekem. Sajnos az uccso pillanatban kezdodott csak meg a promocio, igy csak 4 en tudtak eljonni, de azok mind boldogok voltak Dr Zsivagoval. Ez a het is hasonloan fog telni, Floranak szorgosabban, nekem csak 1-2 masszazsom van egy heten, tehat lazabban. Most pl. komppal elhagyjuk a varost, es a foglalthazairol hires SDNC-be megyunk, Flo Mr Anansie-val keszit interjut, jomagam meg fotozgatok, maszkalok. Aztan lassan a hazamenetlere is el kell kezdenunk gondolni, ma megnezzuk a vonat, busz, repcsi lehetosegeket...

Nagyjabol egy teljes honapja vagyunk itt, es ugy erzem, tobb teherfelvono horgot nem fenykepezhetek nektek a fennmaradop idonkben, ezert a lennt lathato galeriaban publikaljuk egyszer s mindenkorra ezt a "petite hommage a la teherfelvonohoroge". Duuuui😊!


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb