Dichter bij huis


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Eindhoven
August 31st 2010
Published: September 4th 2010
Edit Blog Post

Ik blijf wat langer in bed liggen, ik lig goed! Nina is op tijd uit de veren want ze moet naar de dokter. Langzaam kom ik tot leven. Als Nina terug is, ontbijten we samen. Kort daarna gaat Nina naar haar werk. Ik pak in en ga nog even online. Daarna zeg ik haar moeder gedag, met wat kokoscake trotseer in de Duitse baan. De weg is regelmatig vals plat. Ik ga langs redelijk grote wegen maar gelukkig is er meestal een fietspad. Na een uur eet ik wat cake maar een echt middagmaal heb ik nog niet gehad. Ik passeer een Netto waar ik ineens de avondinkopen doe. In vergelijking met het Noorden ben ik voor belachelijk weinig geld gesteld. Nog een uurtje voortrijden en in de late namiddag lunch ik onder een brug. Hier passeert veel verkeer en aangenaam is wat anders. Veel is er ook niet te zien en het fietsen gaat moeizaam. Ik krijg al echte heimwee naar de rust en schoonheid van Scandinaviƫ. Iets na 19u kom ik op de camping aan. Ik was nog verkeerd gereden maar toch goed geƫindigd. Men tent zet ik voor de laatste keer op. Als ik uit de douche kom, schemert het al. Ik bereid men laatste avondmaal. Het is best raar want veel handelingen doe ik nu voor de laatste maal. Op de camping is er ook Wifi dus men nachtrust gaat er nog eens aan. Morgen vat ik de koninginnenrit huiswaarts aan.

Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.023s; cc: 15; qc: 29; dbt: 0.0231s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb