Blogs from Klimmen, Limburg, Netherlands, Europe

Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen July 31st 2019

Alles is gepakt en we zijn klaar voor onze vakantie. Morgenmiddag vliegen we eerst naar Nairobi waar dan vrijdag onze safari begint. Na een week safari vliegen we naar Zanzibar waar we een weekje gaan relaxen.... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen July 27th 2018

Vakantie! Ik heb tot 15 uur gewerkt, Tom komt mij ophalen van het werk. Omdat het in Nederland erg warm is, duik ik even in het zwembad en daarna omkleden en wachten op de taxi die ons naar het vliegveld brengt. Vanavond om 21.15 vliegen we naar Dubai waar we 2 dagen blijven. Dan 2 weken rondreis door Sri Lanka en als afsluiting een weekje relaxen op de Malediven. Vliegreis gaat snel en vroeg ‘s morgens arriveren wij in Dubai.... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen April 6th 2014

Vakantie 2014 is nu helemaal geboekt. De volgende reisroute gaan we doen: Brussel-Bangkok-River Kwai-Bangkok-Kuala Lumpur-Teman Negara-Kuala Lumpur-Penang-Langkawi-Krabi-Bangkok-Brussel Nu nog een paar maandjes wachten...... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen July 30th 2012

Zo, eindelijk na bijna 3 weken weer thuis. Het was een ontzettend mooie vakantie waarin we heel veel gezien, maar ook heel veel dingen gedaan hebben. Indrukken opgedaan die we nooit meer zullen vergeten. Van de sloppenwijken in Jakarta naar het heel mooie Yogyakarta, de moderne steden Semarang en Surabaya, het zwemmen met de haaien en het snorkelen tussen honderden visjes op de KarimunJawa eilanden, het beklimmen van de Bromo vulkaan, genieten van het platteland in Salatiga, een echte jungletrek gemaakt op Sumatra waarbij we tussen de OerangOetangs liepen, rijden in een open jeep door een rivier, kinderen die zwaaiend achter ons aan renden. Het lijkt wel op een aflevering van Peking Express. Ik moet zeggen dat we het daar een aantal keer over gehad hebben, want het leek af en toe wel of we aan ... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen July 8th 2012

Nog 2 dagen en dan begint onze vakantie, rondreis door Indonesie (Java en Sumatra). We gaan de volgende route maken: * Frankfurt - Jakarta - Yogyakarta - Semarang - KarimJawa eilanden - Salatiga - Bromo - Surabaya - Medan - Bandung - Jakarta - Frankfurt ... read more

Tot: 0.098s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 47; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb