Africa keeps calling...


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Drenthe » Meppel
March 27th 2012
Published: March 27th 2012
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Globale itinerary

Reis die ik de laatste maand zal maken vanaf mijn stage adres naar bekenden in Malawi.

Even uitwaaienEven uitwaaienEven uitwaaien

Eske en ik afgelopen zomer, toen ik haar met Anke opzocht in Oldenburg. We zijn even lekker uit gaan waaien langs de Duitse kust. Zo weten jullie in ieder geval met wie ik de komende tijd door ga brengen.
Lieve allemaal,

Het is alweer drie lange jaren geleden dat ik terugkeerde van mijn reis naar Malawi. Maar zoals de dame uit Namibië zei naast wie ik in het vliegtuig terug zat: "Africa either spits you out, or it keeps calling you." Zoals jullie allemaal wel weten hoor ik in de laatste categorie. Vanavond vlieg ik vanaf Schiphol via Heathrow en morgen tegen lunchtijd voeg ik me in Pretoria bij Eske, mijn Duitse vriendinnetje met wie ik de eerste maand stage zal lopen en mijn kamer zal delen.

Wat jullie ook al weten is dat ik niet bijster goed ben in het bijhouden van mijn blog, maar ik ga toch weer een poging wagen. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven als subscriber en zij die niet op nieuwe verhalen zitten te wachten kunnen zich eruit halen natuurlijk. Wellicht is mijn publiek wat veranderd de laatste jaren.

Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. De laatste paar weken heb ik enorm veel lieve afscheidsberichtjes, -baksels, -bloemen en -gesprekken mogen genieten. Waarvoor dank! Daarnaast was het ZGT benefietgala van afgelopen vrijdag een fantastische afsluiter hier in Nederland. Met zo'n resultaat - ruim 30.000 euro voor Make-A-Wish Nederland - is het wel heel lekker vertrekken.

Hier laat ik het even bij voor nu, want het is hoog tijd om te gaan pakken!

Liefs,

Annet

Advertisement



28th March 2012

He annet, leuk dat je wat blogt. veel plezier in Z-A! Doe de groeten aan Eske. Gr. Harmen

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 62; dbt: 0.056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb