Motorhome reis Albanië en Montenegro - dag 6

Europe » Montenegro » Ulcinj
May 30th 2016
Published: October 25th 2016

Maandag 30/5/1916 – Ulcinj (Montenegro) 185km

Langs de schilderachtige kustweg door het prachtige fjordengebied van de baai van Kotor. De overzetbak bestaat nog, maar we reden helemaal rond de baai. Toch tijd genoeg. Regelmatig files om door de stadjes te geraken. Ook file aan de grens met Montenegro waar voor de eerste keer onze ID's en autopapieren grondig gecontroleerd werden. In Kotor aan de stadswallen lagen 3 enorme cruiseschepen aangemeerd. Vandaar de drukte warschijnlijk. Budva is ondertussen een volgebouwde agglomeratie geworden. Keken uit naar Hotel International wat 49j geleden eigenlijk nog een open werf was. Maar onzichtbaar nu. Waarschijnlijk ondertussen terug afgebroken en volgebouwd. Schiereilandje Sveti Stefan ligt er nog ongerept bij. Stoppen voor foto echter onmogelijk. Bij een stop onderweg sprong F plotseling van een wegritselende 50cm lange slangeratisch. Niet duidelijk wie het meeste schrok. Het gereserveerd terrein, een boomgaard aan een hotel, waar we nu staan was men nog het hooi aan het maaien. Toch stroom aan de paal. Dit is misschien nog luxe in vergelijking wat ons in Albanië nog te wachten staat. Vanaf morgen zullen we het weten.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0307s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb