MILLI OLUYORUZ...

September 25th 2014
Published: October 3rd 2016

Podgorica -Budva

GÜN 01 PERŞEMBE:

Ekip heyecanlı idi ..zira ilk kez milli oluyoruz..
Her şey 21 ağustosta Osman kardeşimizin şu mesajıyla başladı :

MACİT ABİİİİİİ, NE GÜZEL SEYAHAT FOTOLARI KOYUP BİZLERİ İMRENDİRİYORSUN....
ŞİMDİ VATANDAŞ SİZİ GÖREVLENDİRİYOR,SİZDEN VAZİFE BEKLİYOR, HALKIN SESİNİ DUYUN, ARTIK AAA SEYAHAT ZAMANI YAKLAŞTI.... ÖNERİ VE TARİH BEKLİYORUZ SİZ GRUBUN BAŞKANI, DUAYENİ OLARAK BİR ADIM ATIN BİZ MARABALAR (bakınız sözlük:köy yerlerindeki ağanın adamları) .PEŞİNİZDEN GELMEYE HAZIRIZ......
MUHABBETİ, SİZLERİ GÖRMEYİ (HALO'YU BİLE) ÖZLEDİK ANLAYIN GAYRI....

Bu mesajı izleyen 42 katkıda muhtelif dalgalanmalardan sonra ,yer olarak her kesin Karabağ diye adlandırmak istediği aslında Karadağ denilen ülkeye gitmeye karar verdik.Benim aslında 1 ay önce oralarda olmam hiç önemli değildi bizim çocuklar istedi mi akan sular durur.

Gurubumuzun adı AAA açılımı Adım adım Anadolu …yaklaşık 10 yıllık bir zaman sürecinde yurdun muhtelif yerlerinde buluşarak tarih ve kültüre olan merakla başlayıp gırtlakla biten çalışmalar yaptık ..
Çocuklarımız bu gurup içinde büyüdüler Üniversitelere gider oldular ..Gurup içi dayanışma tarifsiz bir düzeye ulaşmıştır .Nazar değer diye daha fazla anlatmıyorum..

İşte bu gurup ilk kez milli oluyordu…

Buluşma yerimiz Atatürk Hava limanı ..Eşim Ayşe ile bu yaz yaklaşık 80 gün süren bir seyahat yaptık kızı ve damadı ile hasret gidermek istediğinden ,bu geziye maalesef katılamadı ama büyük kızım Defne davetimi kırmadı ve işi gücü bırakarak benimle gelmeğe karar verdi.

Seyahat öncesi, onun İstanbul merkezindeki evinde kaldım.Bu şekilde ,seyahat sabahı kan ter içinde çantamı sürükleyerek Havas aracına binmeğe muvaffak olduk ..Hava Limanına vardığımda Erol ile karşılaştık

Koordinatlar belli oldu ..Daha önce çok seyahat ettiğimiz için gurupta telaş yok ..check in ettik… yerimizi aldık ve uçuş saatimizi beklerken gurup yavaş yavaş toplanmağa başladı..
Kafede otururken Murat kardeşim geldi… lav formatındaki çayı pantalonuma dökerek beni elimine etme çabaları akim kaldı zira pantolonla bacağım arasına hava girince çayın etkisi yok oldu..
Şaka bir yana Murat o denli üzüldü ki..Ne yaptıysam inandıramadım ..Halbuki gerçekten umduğu tahribatın çok azı gerçekleşti..gerçi lavabo da pantalonu azıcık yıkayınca etraftakilere, tuvalette başıma bir kaza gelmediği konusunda inandırıcılığım azaldı ama olacak o kadar..
Uçak biniş öncesi ,tüm ekip yan yana geldi 14 kişiyiz..Uçağımız bir buçuk saat sonra Podgorica'ya kondu..Podgorica bizim 4 Levent ten az daha küçük bir başkent ..
Transfer aracımızın şöförü ile tanıştık ve 1.5 saatlik bir yolculuk sonra Adriyatik sahiline vardık..
Şöför, Sveti Stefan da bir mola verdi..Daha sonra buraları anlatacağımız için şimdilik pas geçiyoruz ..
Sveti Stefan dan 6 km sonra Budva ya girdik ..otelimiz Avala eski şehir meydanına bakıyor ve tam olarak şehrin göbeğindeyiz.
Odalar bir hayli lüks ..Bendeniz daha önce buralarda kamplarda kaldığım için lüks düzeyi bana biraz ağır geldi..Demek ki Budva da bunlar da varmış..
Belirgin bir buluşma saatinde anlaştık..
Akşam yemeğinde bir yamuk olmasın diye otelden Porto restorana kadar yürüdüm ..
Şefle akşam için anlaştım.Yerimizi saptadım ve nasıl bir ilgi beklediğimiz konusunda gerekli mesajı vermeğe çalıştım.
Akşam üstü buluşup yürüyerek restoranımıza gittik.
Yerimiz stratejik ve garsonumuz iyi.
Masamızı donattı ve geleneksel neşeli bi AAA gecesi ve yemeği yaşandı..
Çıkışta yağmur çiseleyince otele dönmeğe karar verdik ..
Bir kısmı otelin altındaki kumarhaneye yöneldi..Güvenlik nedeni ile isimleri açıklamıyoruz ..

İyi geceler …

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Günün Klipi

Avala Hotel video :

Budva video :

Tot: 0.101s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 34; dbt: 0.0527s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb