Malta - suhrn

Europe » Malta
September 5th 2020
Published: October 27th 2020

Maltusom mal v plane este na jar, no situacia tomu nepriala.

Teraz tomu tiez moc sitacia nepriala, kedze malta bola prave cervena pre svk ale kedze niekto nedomyslel celkom vsetky detialy vacsina ludi na to prdi.

Bohuzial tato krajina ma vobec neocarila. Vsade naokolo vyprahnuta krajina, ludia zvacsa pristahovalci, doprava chaoticka (mam na mysli jazdu soferov), jedlo nic specialne.

Pieskove plaze golden a riviera boli fajn, hlavne prva bo je vacsa, mestske plaze v casti paceville a sliema v pohode ale na celodenne plazovanie asi nie, skor len na take osviezenie.

Paceville okolie party cast malty kam chodia zvacsa uk ludia.

Doprava busmi bez problemov, pri dlhsom pobyte doporucujem kupit pass.

Potapanie bolo ok, opat nieco nove pre mna, plavanie v mini jaskyne ci rozne prieplavy avsak z pristupu dive centra sklamanie.

Podtrhnute teda, malta sklamala, no na taky predlzeny vylet by som si to vedel predstavit max na kupacku, inak fakt nic viac.

Pamiatok je na malte kopa, hlavne kopa genialne postavenych kostolov ale cloveka to omrzi po dvoch, troch a hlavne ked je vonku peklo.

Pepkovu dedinu som nenastvili, neni som jeho velky fanusik a co som cital je to riadna blbost.

Ancient cave dwelling za navstevu nestoja ak clovek neni neaky fanatik do historie.

Na dalsie ostrovy som cas nemal resp mal ale ma to nelakalo, bo de facto by to bolo rovnake ako hlavny ostrov, vyprahnuta krajina.

Mdina

ex hlavne mesto. Ono je to fajn na taku polhodinku sa prejst po starom meste ale ziadny wau efekt, ani vsade ospevane vyhlady z tohto mesta su neni az take wau. Katakomby wignacourt boli fajn, to odporucam, bo je tam kryt z 2.sv vojny, i ked bez vybavy.

Valletta

fajn uzke ulicky a pekne vyhlady, v noci musi mat toto mesto lepsiu atmosferu ako cez den. Toto mesto vsak max na 2hod, teda ak sa clovek nezastavi v restikach alebo dlho nerelaxuje v zahradach

Paceville

tu je kopa ubytiek roznych cenovych hladin, dost fast foodov a kopa party barov

Sliema

pri pobrezi kopa restik. Odtialto je aj fajn vyhlad na vallettu, v noci pekne nasvietena. Pod zastavkou torri, velka kamenna hladka plaz kde sa v piatok organizuju rozne sukromne party, proste clovek donese gril a uz sa ide

ubytko

marco polo hostel - hostel ma velmi dobru polohu pri zastavke busu, fastfoodoch, supermarketu. V hosteli je aj roof bar, co je velke plus i ked vyhlad z neho nic moc. Nevyhoda je v klime, ktora nejde cely den a niekedy aj v noci vypadava.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0096s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb