28.den - presun domov


Advertisement
Malta's flag
Europe » Malta
September 5th 2020
Published: October 26th 2020
Edit Blog Post

Rano kupene jedlo v pekarnicke, to som chcel zjest v marine pri hiltone ale ta bola zatvorena.

O 6 rano vonku len upratovacia caty, ludia co idu z nocnej party nazad do ubytiek a par ludi co caka na bus na letisko.

Bus mi ide priamo z pred ubytka tak pohodicka.

Na zastavke ma oslovuje mlady par, z ktorych sa neskor vykluju cesi. Nemaju peniaze na bus. Teda maju len celu 50€ a neakych 1,5€.

Kukam do penazenky, tam len par centov, nuz som im nepomohol. Taktiez im nepomaha ani svk starsi par.

Cez cestu je parta opilich ludi. Tak im vravim, ze oni budu mat isto. Chalan sa zdraha, vraj neni cas, bo bus tu je zachvilu. Baba bere zodpovednost do svojich ruk a peniaze ziskava.

Bus skoro prazdny.

Ideme cez cele mesto a rozne zachadzky.

Bus sa plni ale vacsina ludi vystupuje pri nemocnici.

Vcera som siel s busom okolo testovacieho centra na covid.

Centrum postavene na velkom parkovisku, tam dva stany, vsetko ohradne malim plotom.

Dnu prislo auto, clovek v skafandri prisiel k autu, chlapik stiahol okienko a dalej uz neviem

Letisko malicke, po security si to padim do salonika.

Hned ma kazdy oslovuje mister.

Obsluha mi vravi, ze ak chcem neake jedlo musim prist k bufetu, tu mi dalsi clovek spise objednavku a dalsi mi to prinesie k stoliku.

Nesmiem zabudnut dodriavat 2m odstup.

Vyber jedla bohuzial slaby, bo covid.

Davam kapucino, pumpovy sendvic, ovocny misku, 2dcl vinka a do lietadla si berem este 0,5l vodu. Za toto vsetko som zaplatil 10€ cez dragon pass, bol to moj posledny vstup. Skoda, ze salonik nefungoval normalne a nemal som viac casu, to by som do seba dal este neake veci.

V saloniku boli este dvaja nemci, inak nik. Salonik oproti viedni uplne paradny, dokonca aj s terasou.

Hehe obsluha bola riadne vyjavena, ked som rano pytal vinko 😊

Pred gatom nenormalne vela ludi, zlaty salonik.

Boarding v pohode, let s wizzair tiez.

Po pristati vo viedny a nabehnuti rakuskeho roamingu, vypinam mobil, bo na svk sa vraciam z cervenej krajiny a vraj sledovanie mobilov opat funguje.

Co vravela julia, ze ak by nieco podobne bolo v nemecku, ludia idu okamzite do ulic.

Rusim regiojet listok, ktory ide neskor a kupujem slovak lines.

V buse par ludi. Hranicna kontrola ziadna, na nivach mam stastie, bo bus mi ide o 10min.

Ten polopradny.

V seredi mam zabezpeceny odvoz.

Zvitanie sa na par hodin, spanok, zajtra smer nasi zapadny susedia a brno, kde je buzerantu plno. Tam idem na aute, vyzdvihnem juliu na bus stanici a tour de czechia moze zacat.

Advertisement



Tot: 0.91s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.6569s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb