11.den - presun domov


Advertisement
Macedonia's flag
Europe » Macedonia » Skopje
June 5th 2017
Published: June 14th 2017
Edit Blog Post

Rano zbalenie batohu, nechanie rozpadnutych botasiek pred dverami hostela, uz klasicky zastavka na burek.

Bus na letisko mi ide 9/40 zpred hotela Holiday Inn.

V parciku v klude zjedenie ranojok a pomaly presun na miesto odjazdu.

Na parkovisku som zbadal kancelariu vardar expres , overujem si este odchod busu, listok sa kupuje u vodica.

Po opusteny kanclu, za mnou este dobieha jeden chalan ci s nim nechcem sharenut taxi na letisko, no veru nie, mam este dost casu a bus je lacnejsi. Taxi stoji 15€/auto.

Posedavanie pri rieke a sledovanie ludi.

15.min pred odchodom presun pred holiday inn. Tu sa uz zacali zgrupovat ludia.

Bus prichadza nacas, sadam do zadnej casti. Prichadza vodic, kasiruje ma a smer letisko s este zastavkou na bus stanici a pri jednom nakupnom stredisku, kde nastupuje fesna policajtka.

V zadu na pravej strane v buse dobre netesny klima, kondez vyteka na sedacky.

Letisko fajn, prehladne.

Zachody ok, nad umyvadlom napis "voda nepitna", ktovie ci je to pravda.

Ako tak sledujem ludi, skoro vsetci chodia k prepazke wizzairu a davaju si nalepit na batozinu small bagage. Tak ich teda nasledujem.

Pracovnicka mi dava nalepu, batoh vazi 5,5kg.

Prechadzam cez pasovku, ziadny problem, security, taktiez ziadny problem.

Prichadzam ku gate, hned zabavujem tri sedacky, lahinam si a pocuvam mp3. Ta mi po par minutach skapina.

Do lietadla nastupujem medzi poslednymi.

Jedna skupina nastupuje cez chobot, druha co ma nastupovat zo zadu ide cez plochu.

Let v pohode, letusky ok.

Po pristati sa neponahlam, bo aj tak na ploche caka bus, ktory vsetkych odveze par metrov k budove.

Pasovka ide vcelku rychlo, policajtka riady ludi, eu doprava ostatok dolava.

Tentoraz som neni podozrivy, policajti si ma nevsimaju, sup a uz som vonku.

Mobil uz totalne vybity.

Tu ma uz ocakava odvoz, mami s miriam. Mami dufala,ze sa pojde na nakupy ale nic take nastastie nehrozi.

Zastavka na obed v mcdonalde, s pleskavicami v macedonsku sa to neda porovnat, proste hnoj.

Nabity na sto percent mozem zajtra opat naskocit do pracovneho stereotypu

naklady (1€ = 60,32mkd macedonsky dinar)

syrovy burek - 50mkd
bus na letisko - 175mkd

foto
skopje

Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 34; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb