OHRID


Advertisement
Macedonia's flag
Europe » Macedonia » Ohrid
July 10th 2014
Published: March 20th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

STRUGA -OHRID


Geo: 41.12, 20.82

GÜN 71 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA .

Bu kez, omletin plastik olmadığı bir kahvaltı yaptık..

Programa ilaveten Macchiato bilem var …

Dostumuz İzmit, iyi kahve içmeğe çok meraklı …bu nedenle bir otel için ekonomik sayılmayacak kalitede kahve kullanıyor.

Biz de, bundan yararlanıyoruz ..

Öğlene kadar oyalandık ve yemek yemeğe Struga'ya gittik .

Artık kente hakimiz dolasıyla park konusunda sıkıntı yaşamıyoruz..

Harika bir esnaf lokantası bulduk ..

Mükemmel bir işkembe çorbası içtik .

Ayşeciğim ikinciyi ısmarlamakta gecikmedi..

Ben bana göz kırpan köfteye döndüm..

Müthiş bir lezzeti yakalamışlar ..

İyi ki burasını bulmuşuz..Lokanta sahibini kutlayıp çıktık..

Struga nın dondurması da olağan üstüdür.

Denemeden gitmeyelim dedik ..

Gerçekten güzel bir dondurma yedik..

Struga halen doğallığını koruyor ..

Çok memnun kaldık ..

Otele dönüp biraz daha dinlendik ve saat 18.00 de Ohrid'e yollandık.

Arabayı park ettik ..

Ayşeciğimle çok sevdiğimiz bir cafe var burada ..

Kendisini orada bırakıp ..

Damadım İrfan için, bir Arjantin forması aramağa çıktım ..

Ismarlayalı çok oldu ve bir türlü çocuğun isteğini yerine getiremedim..

Şimdi kararlıyım ..Burada forma satan 2-3 dükkan var ..

Nihayet bir tanesinde çubuklu Arjantin formasını buldum….

Dayanamayıp kendimize de çakma gözlükler aldık ..

Ayşeciği cafede bulup buranın iyi birası olan Skopsko'larımızı yudumladık..İyi bira doğrusu..

Akşam keyfinden sonra, sahile doğru Belvedere lokantasına gittik .

Burası önemli bir lokanta ve programa ilaveten folklorik numaralar sunuyor ..

Bir anlamda, müzikli bir lezzet sunuyorlar .

Garson bizi kollayarak iyi bir yere oturttu.

Çok güzel bir yemek yedik..

Makedon folkloru uzmanı olduk ve yemekten sonra öldürücü darbeyi dondurma ile indirdik ..

Ohrid'imiz güzel geçti..

Şahbazı bulup otelimize döndük ..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-OHRID KLIPI




2-OHRID VIDEOSU:





GÜN KM:70

KUMULATIF KM: 10092



Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb