Predbezny plan (litva)


Advertisement
Lithuania's flag
Europe » Lithuania
September 17th 2022
Published: October 9th 2022
Edit Blog Post

V januari na narodeniny som dostal od svojej drahej krasny darcek, priepustku na jednu noc.

Tak som zacal hladat letenky kam sa da letiet na vikend.

Ostali mi tri moznosti, londyn, litva alebo malorka.

Londyn som zavrhol kedze tam som uz bol, i ked ma lakal navstivit oxford, no po kuknuti ubytiek tato moznost zanikla, rovnako ako malorka, tam mimo ubytiek boli dost drahe aj letenky. I ked mna by jeden smer vysiel nula euro, vdaka cachrom so studentuniverse. Keby vim, ze sa tato nulova akcia este raz zopakuje, tak by som zobral malorku, no nakonec som zobral litvu.

Letenku za 0€ som mal z vilniusu do brem, cul mi ostalo cihat na let tam. Crtali sa mi dve moznosti. Skoro rano v sobotu s ryanairom do kaunas resp poobede z dortmundu do vilniusu s nespolahlivym wizzair za 0€, kedze mam kopu kredity, ktory asi ani nikdy nevyuzijem. Hlavne ked z brem to lieta len do skopje.

Nakonec teda cez novozelandsky studentuniverse kupujem let kolin - kaunas za necelych 5€ (zlava bola 6€), do toho dokupujem ic vlak z brem s jednym prestupom na letisko kolin za 17€. Juliiana kamoska co sem isla na vikend ked tu nebudem platila za ic z kolina do brem jeden smer 150€, bo to kupovala last minut, nazad podobne. Tolko o cestovani vlakmi v nemecku, cim skor kupis, tym lacnejsi.

No lenze vlak z brem mi ide uz o 23/45 v piatok, tak u manazerky v robote vybavujem, nech mozme skoncit o hodinu skor o 22/45 a v pohode stihnut tento vlak. Ziadny problem, i tak neni moc roboty.

Hostel som bookol ten najlacnejsi, na jednu noc to neriesim.

V plane je kuknut prvy den kaunas a vilnius, druhy den trip k hradu trakai, v pripade zleho pocasia zaparkovat v saloniku na letisku a popijat vinko az do odletu.

Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0465s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb