Welcome in Riga!

Europe » Latvia » Riga Region » Riga
June 5th 2012
Published: June 5th 2012

Beste allemaal, Allereerst welkom op mijn blog! Vanaf deze plaats zal ik de komende drie maanden verslag doen van mijn tijd hier in de Baltische Staten. 1 Juni ben ik hier aangekomen en sindsdien verblijf ik in een geweldig appartement in Riga (de hoofdstad van Letland). Ik heb een paar foto' s bijgevoegd en zoals je kunt zien, het is echt heel mooi! Het appartement staat, zoals reeds eerder ... Read Full Entry

Photos are below

KledingkastKledingkast
Kledingkast

En ik mocht maar 35 kilo meenemen...
KoningsstoelKoningsstoel

Badkamer 3

Ik weet het..

Pakka
Wat een ruimte! Geniet van je tijd daar. Dikke kus, Pakka!

dame op chique :)
Dat ziet er wel gaaf uit, geniet er van. Is het weer al wel een beetje beter geworden. Gr
5th June 2012

De markt... van alle markten thuis.
Ik heb het subscribe-knopje inmiddels gevonden. Ik zou het wel weten daar... elke dag naar de markt verse spullen halen!

jeej
haaaai! Ziet er goed uit, wat een posh badkamer zeg! Kom sowieso op bezoek. xx
5th June 2012

nou zeg dat ziet er allemaal super mooi uit. Succes met alles, Groeten
6th June 2012

Suc7
Klinkt cool en ziet er super vet uit!
17th June 2012

Dat ziet er allemaal mooi uit, zo kun je het wel volhouden. Groetjes en succes. tante Els

Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb