Ca' Savio

Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Venice
July 13th 2011
Published: July 15th 2011

Saa er vi kommet til Ca' Savio Campingplads. Vi ankom 21.15 efter at have vaeret undervejs i naesten 24 timer. Vi var med to toge, to busser og to baade. I foerste tog havde vi sengepladser og kom til at laegge i kupe med en meget fuld oestriger og en rar og hyggelig australier - det var dejligt endelig at kunne faa overstaaet en togtur veludhvilet! Campingpladsen har det hele, hvert fald mange danskere! 7 pools, zumba, eget supermarket, lyn-pizzeria (men stadig utrolig gode pizzaer), egen strand og godt med skygge over teltet da der er traeer over hele campingpladsen. I gaar aftes ville vi selv lave mad, og forhoerte os oppe i reseptionen om vi enten kunne grille med de engangsgrill som vi kunne koebe i supermarkedet, eller laane et koekken, men nej, ingen af delene kunne lade sig goere. Man maa ikke have aaben ild, og der findes ingen koekkener - vi havde ellers glaedet os til at kunne bo dyrt og spise billigt. Reseptionisten var meget overrasket over vores spoergsmaal og styrtede op i supermarkedet for at undersoege om det kunne vaere rigtigt at de solgte engangsgrill. Vi overvejer nu at leje en gasgrill med laag i to dage og saa faa lidt grill-hygge paa den maade. Vi foeler os allerede som rigtige campister, da vi allerede har koebt badeluftmadrasser, myggelys og klipklappere, dog staerkt udkonkurreret af samtlige andre danskere. Dagen i gaar brugte vi paa at ligge ved stranden og poolen, og er allerede blevet bare en smule brune (mest Pernille) :-) I dag gaar turen til Venedig, det vil i hoere mere om!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb