Blogs from Orbetello, Tuscany, Italy, Europe

Europe » Italy » Tuscany » Orbetello July 29th 2008

Paa besoeg i Paradis Finkernes droem gaar i opfyldelse efter 2 timer i et vaeldigt varmt tog. Smilende Helle henter os paa Orbetello st. Og straks gaar turen mod den kommunale strand, hvor resten af storfamilien venter (= Lars, Helles mand, deres tre boern, Niels Christian, Anne Katrine og Jørgen Ulrik. Herudover er her også Agnete og hendes tre boern Christian, Anna & Jens). Vi kommer hurtigt i bikinierne og næsten endnu hurtigere ud i det svalende, blaa vand. Skoent! Efter strandturen koerer vi mod fiskehandleren, hvor Lars kyndigt udvaelger aftensmaden. Deres feriehus er ogsaa skoent. Lyst, laekkert og i mange plan. Og med en fantastisk udsigt over bugten. Vi bliver kaerligt indkvarteret - og faar lov at sove i stuen. Jens er meget misundelig over, at vi maa sove saa taet paa det lille fjernsyn. ... read more
Huset
Storfamilien
Bordet

Tot: 0.041s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 16; dbt: 0.0154s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb