LAZANYA MI DEDIN ?


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy
May 19th 2014
Published: February 8th 2016
Edit Blog Post

Geo: 46.0208, 9.23894

GÜN 19 GÜNLERDEN HALA PAZARTESİ:

Ayşe'cik ,çok şükür ,fazla bir yara açmadan Bellagio alışverişini bitirince , 18:00 vapuru ile tekrar Menaggio'ya döndük..

Kafaya koyduğumuz pizzacı, kapalı olduğundan ,onun yerine Cafe de Constantine'e gittik..
Çok popüler olan bu cafe-Restaurant ta yediğimiz yemek en hafif deyişi felaket idi..
Ayşeciğim kendine lazanya ısmarladı.
Baklava irisi bir lazanya gelince bizi bir gülme tuttu..
Kızın, bugün kısmeti kapanmış..
Şarap tatlı ve bana gelen et pişmemişti..
yerin popüler olmasına aldanmayınız ..
İtalya'da en ortalama yerin dahi, yemeğine tahammül edilebilir.
Bu denli kötüsüne rastlamak kolay değildir..Allah beterinden saklasın İtalya da da böyle şeyler oluyor...
Böyle gurme muhabbetlerinden nefret ediyorum ama kötüsüne kötü demek gerek..
Biz yanmışız başkası yanmasın...
Şahbazı (minibüs) iskeleden kapıp, Ayşe'yi merkezden topladım ve kampımıza döndük ..Kampımız şehre çok yakın göl kıyısında bir yer..
Fazla oyalanmadan yattık.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Menaggio Clipi:







Menaggio Video :









Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.608s; Tpl: 0.029s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.1872s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb