Lyzarsky babinec v Livignu

Europe » Italy » Lombardy » Livigno
March 27th 2010
Published: May 8th 2010

Po dvou zimach, ktere jsme se nevenovaly lyzim, ale cestam v nelyzarskych oblastech jsme konecne zase vyrazily na lyzovacku do Alp. A to na svycarsko-italske pomezi, do Livigna. Byly jsme typicky babinec v sesti osobach, v rozmezi 7-40 let, ktery vyrazil pres Nemecko, Rakousko, Svycarsko do Italie, aby se tam na cely tyden nacpal do jednoho apartmanu.

Vyrazily jsme pekne brzy v sobotu nad ranem. Cesta smerovala pres GaPa v Nemecku, zajimava, lec diky propletani se horskym prusmyky ponekud zdlouhava. Vrcholem desetihodinove cesty je pak prujezd jednopruhovym tunelem z 60.let. No, myslela jsem si, ze je tak z 1.svetove valky, pac je doslova rucne vytesany do 3 km skaly, ale neni - lini Italove hold! A tak se dopoledne jezdi pouze z Livigna do Svycarska, odpoledne ze Svycarska do Livigna a vecer zase obracene. Vse stoji 30 ecek obema smery a je treba si to hlidat. Docela unavene jsme do Livigna dorazily kratce po poledni, daly si prvni italske cappucino - to nejlepsi na svete a uz se stehovaly do prostorneho amartmanu. No a pak uz jsme jen 3 dny lyzovaly, picasi bylo stridave, ale obliceje jsme mely osmahle hned.
Ve stredu jsme pak nad ranem a cele dopoledne bezkovaly na
Curaci pauzaCuraci pauzaCuraci pauza

Kdesy ve Svycarsku
zdejsich drahach - zase jiny pohyb pro telo. Odpoledne jsme pak projely pres hranice do Italie do Bormia do lazni. Tam jsme se krasne protahly, vybahnily, vysaunovaly, promocily ... krasny odpocinek - no, vzdyt take lupen za 41 ecek ...!
No a pak jsme zase 3 dny lyzovaly jak o zivot ... picasi bylo dal stridave, ale byly jsme holky odvazne, a tak jsme toho ulyzovaly spoustu. V patek vecer jsme pak byly na spolecne veceri - uzasny "bone steak" a pizza, nakoupily jsme domu Lego, parfemy a nejake darky. Z patka na sobotu pak pripadlo 30 cisle snehu, a tak jsme auta musely vysvobozovat, ale odmenou byla paradn slunecna lyzovacka v prasanu na zaver.
V sobotu odpoledne jsme pak sebe i vybaveni daly do aut, auta zaradily do kolony a smerovaly smer tunel do Svycarska a pak uz po dalnici pres Innsbruck a Mnichov do Plzne a my na Veleslavin, k teticce pro tradcni "prvni pomoc po cestach" ...
Tyden jsme si uzily, polyzovaly, nepohadaly se a privezly si krome Lega i horsky osmahle obliceje.

LivignoLivigno

cesta zpet
ManzestrManzestr
Manzestr

... no jo, tak zase za rok :o)

Tot: 0.189s; Tpl: 0.013s; cc: 20; qc: 81; dbt: 0.1044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb