27/5/2019 Op weg naar Toscane - Como

Europe » Italy » Lombardy » Como
May 27th 2019
Published: May 27th 2019

Camperplaats ComoCamperplaats ComoCamperplaats Como

Even tussen de regenvlagen door
05/26-27/2019 Op weg naar Toscane

Zondag, verkiezingsdag. Na deelname aan de bolletjeskermis, vertrokken op weg naar Toscane. Overnachting op de ons bekende camperplaats in Colmar. Stoeltjes nog buiten, want nog 27°, en met verhoogde TV volumeknop aan beginnen luisteren naar Ivan De Vadder's voorlopige kiesuitslagen. Het ziet er niet goed uit voor sommigen. Een nieuwe Zwarte Zondag wordt al aangekondigd. Dus toch nog goed nieuws voor anderen. Het voorzittersdebat werd aldus nog spannend.

Maandag, met miezerig bewolkt weer en lichte hoofdpijn (van de goedkope wijn bij de overwinningsnederlaag van gisteren) vertrokken dwars door Zwitserland. Hoe meer naar het zuiden hoe natter en kouder. Geen nood, uit ervaring weten we, eens de Gothard voorbij is het zomer. Niet dus deze keer. Hoe zuidelijker hoe natter en nog 16° bij aankomst op de camperplaats in Como. De electriciteitsaansluitingsautomaat blijft mijn munten weigeren tot ik bijna zeiknat terug binnen kan. Dus geen kort bezoekje aan Como-meer stadje.

27th May 2019

Goeie reis
Allee vooruit, geniet ervan en hopelijk snel mooi weer
30th May 2019

Como
Als 's avonds de maan schijnt in Como op het meer en men kan het meer zien van op een berg , betoverd mooi en romantisch. . De moeite waard !

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 32; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb