TEKRAR DEIVA


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina
May 12th 2011
Published: December 29th 2014
Edit Blog Post

Geo: 44.22, 9.52

GUN 13 günlerden PERŞEMBE

Deiva Marina'ya vardığımızda ,aracımız "Bızdık" bizi uslu uslu, kapıda bekliyordu.
Bir kaç dakikada kampa döndük.
Ayşecik dinlenmiş, Ligouria güneşi altında, bir de güzel yanmış...
Ben Şahbaz'ı (Minibüs) yıkadım yarına hazırladım.
Kendim de, Akdeniz'in tuzundan kurtulmayı başardım.
Güneş batarken kokteyl ve keyif saatimiz geldi..
Ivır zıvır eşliğinde viski yaptık ..
Güneş battıktan sonra, artık Basilico saatimiz geldi.
Bu Basilico lokantasını nedense pek seviyoruz.
Sahibi sıcak kanlı ve bizi neredeyse ailesine belki de nufusuna katacak..
Yemekten sonra ,kampa döndük derenin başında, bir şarap daha içelim dedik ...
Yarın sabah Turhan'larla ayrılıyoruz onlar dönüşe geçtiler ...
Tabi biraz hüzün var gecede...
Dere de soğuttuğumuz şarabı devirip yattık ..
Araya TSM koymanız mümkün ...




Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.638s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.3685s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb