ROMA'DA ROMANTIK BULUSMA


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lazio » Fiumicino
July 6th 2012
Published: June 22nd 2017
Edit Blog Post

Geo: 41.7715, 12.23

GÜN 30 GÜNLERDEN CUMA:
Sabah biraz uyuyayım dedim ne mümkün ?
Yıllarca çalışan bir köle olarak, 07:30 da ayaktayım..
Bugün büyük gün…
Sevgili eşim Ayşe, bugün kısmetse bir ay önce kararlaştırdığımız gibi ,İstanbul dan Roma' ya geliyor .
Tam 30 gün oldu yola çıkalı...
Öğlene kadar aracı toparladım
Ayşe nin aracı düzenli görmesini istiyorum..
Daha önce kararlaştırdığımız üzere, Ayşe 'yi 12:00 de aradım bir sorun yok ..
Bende 12:30 gibi Fiumicino hava alanına doğru yola çıktım..
Fiumicino hava alanı kampıma 12 km mesafede .
Çok ağırdan alarak alana vardım .
Parka yaklaştım .....alan devasa ve park ettiğin yeri unutmaman gerek..
Fiumicino ya da başka deyişle ,Leonardo da Vinci Havaalanı Roma' ya yaklaşık 35 km mesafededir.
Yılda 38 milyon yolcusu ile İtalya' nın 1 numarası..Avrupa nın 6 numarası ve dünyanın 25 ci büyük havaalanıdır.
İlk Helikopteri tasarladığı için Leonardo Da Vinci adı verilmiş olmasına rağmen nedense alanın yaygın adı Fiumicino dur ...
İçime bir kurt düştü ....İtalyan'lar da acaba sistematik olarak Da Vinci'nin adını unutturmak mı istiyorlar ?
Belli mi olur ?
Aracı park edip ,"geliş" lere doğru seyirttim .....
Tablolarda Ayşe' nin uçağı yok .
Danışma
,doğru adresin 3 no lu terminal olduğunu söyleyince, 3 no lu terminale yönlendim.
Heyecanla bekliyorum ya.... tüm uçaklar indi, bizimkinden haber yok .
Neyse az gecikerek indi ama Ayşem de geldi..
Alan kameraları kaydediyorsa ki ediyordur…çok duygusal bir buluşmaya tanık olmuşlardır.
Hemen kampa döndük .
Ayşecik seyahat öncesi çok stres yapar ..
Orada iskemle üzerinde, uykuya daldı..hiç bozmadım..
Ben denize gittim....dönüşte uykusu biraz hafiflemişti.
Onu araca yatırdım ve ben işlerime daldım.
Akşama kadar uyudu.
Sonra biraz süslendik ve arabaya atlayıp sahilde, dünden peylediğim Peppino'nun lokantasına gittik.
İyi ki dünden yer ayırtmışım ..
İçerisi tıklım tıklım ve millet havalı giyinmiş..
Bizi iyi bir yere aldılar.
Çok güzel bir yemek yedik ve ayrı kaldığımız döneme air raporları birbirimize sunduk..
Kampa döndüğümüzde, sahnede bir rock gurubu "Hotel California" ile karşıladı bizi..
Şaraplarımızı takviye ettik ve bedava konseri izlemeye başladık.
Karma bir orkestra.... her milletten adam var ama eli yüzü düzgün müzik, yapıyorlar..
Kampın kapısında bir "Pink Floyd" Konser posteri var...
13 temmuz da Roma 'da konser vereceklermiş.
Oldukça hayıflandık...
Zira 13 Temmuz Ayşe'nin doğum günü ve biz büyük olasılıkla Sicilya' da olacağız ...
Neyse gördüklerimize sayarız ...
Konserden sonra, kendi yerimizde biraz
daha oturup şarabı bitirdik..gece yarısına doğru yatıp uyuduk.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Fiumicino' da şimdi hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/16242.gif


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 38 KUMULATIF KM: 4341

ORT HIZ:

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :


Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0673s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb