Blogs from Praiano, Campania, Italy, Europe - page 2

Europe » Italy » Campania » Praiano May 6th 2010

Geo: 40.6118, 14.524 GÜN 8 hala Perşembe Positano dan çıktık ....kıvrılarak Praiano yönüne döndük. Yol giderek inceliyor.. Anlaşılan Amalfi ye yaklaşma işareti ,yolun daralması ve zorlaşması. Praiano'da aracı park etmek mümkün değil. Bir taraftan yağmur giderek hızlandı. Neredeyse bizi tehdit ediyor... Ayşe ile bir ufak görüşme ve sonucunda Sorrento'ya dönmeye karar verdik. Biraz Praiano hakkında bilgi : Praiano, Amalfi kıyısında yer alan, Campania bölgesinde Amalfi ile Positano arasına sıkışmış küçük bir kasabadır. Capri adasındaki mavi mağara kadar ünlü olmasa da, buranın en büyük numarası Esmeralda ......ya da başka deyişle Yeşil mağara burada bulunuyor... Adı üzerinde Esmeralda mağarası yeşil yeşil bakıyormuş.. Meraklısına duyurulur .. küçük bir de video hazırladım: http://tripwow.tripadvisor... read more
yaklaşıyoruz
Praiano yolunda
tünel i

Tot: 0.038s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0111s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb