FERIBOTTAYIZ...

Published: January 20th 2016

VILLAPIANA-BRINDISI

GUN 44 GUNLERDEN CUMA :

Çok güzel bir uykudan sonra geç kalktık ..

Genelde çok yaptığım bir şey değil bu... ama anlaşılan uyku iyi gelmiş…
Normal işlemlerimizi tamamladık ve 10:30 gibi yola çıktık .
Bugün, kısmetse, Brindisi'de gemimize binip döneceğiz .
Çok düzgün bir yol ile Brindisi yönünde akarken ,daha önce kağıt üzerinde bellediğimiz Mongolfiera denilen bir yerde, bir AVM ye daldık.
İtalya'da son günümüz olması hasebiyle, alışverişimizi hep son güne bırakma eğilimimiz var ..
Bu şekilde araç içinde, gereksiz bir stok yapmamış oluyoruz..
Nitekim orta çağ bezirganları gibi şarap,yağ ve baharat stoklarımızı tamamladık .
Öğlen yemeğimizi de aynı yerde yedik ..
Bazı insanların nasıl AVM insanı haline geldiğini yavaş yavaş anlamaya başladım..
İçeride klima var ..dışarıda deli sıcak…aracını koyacağın bir park yeri var... üstelik parka para yok.
İçerisi rahat ,geniş .....gezecek dünya kadar alan var ..üstelik küçük çocuklarınız varsa onlara sahip çıkıyorlar ..
Daha ne olsun ?
Oradan çıktık …bir süre yol aldıktan sonra Mesange denilen yerde, bir AVM daha bellemiştim .....orada da Auchan'a dalıp son rötuşları çektik …
Kendime mayo arabaya güneşlik adım ..
diyeceksiniz ki mayo ve arabaya güneşlik için seyahatin sonunu mu bekledin ?
Hayır ama satılan güneşlikler daha çok standart araba güneşlikleri idi ..
Şimdi bulduğumuz ise tam VW minibüs güneşliği ....o nedenle kaçırmak istemedim..
Ayşe ile tekrar buluşup yola çıktık

Dikkatinizi çekerim :

Eşinizle herhangi bir alış veriş merkezine girdiğinizde, ayrı ayrı gezmeye ve kapıda belirgin bir saatte buluşmaya gayret ediniz ..
Aksi halde, eşiniz, kendisini hiç açmayan bir lokma takımının teknik özelliklerine,
siz de ,sizi hiç ilgilendirmeyen ,yaz makyaj malzemelerine dalıp gidebilirsiniz ..
Sonunda genelde çıngar çıkar ya da taraflardan biri fedakarlık yapmak zorunda kalır..
Bizim yöntem denenmiştir ..
Faydası görülmüştür…
Üstelik sonunda herkes cicilerini gösterecektir .
Tam 18 :00 de Brindisi bilet ofisinden biletlerimizi aldık..
Bilahare bizi metazori bir parka aldılar ..
Ne soran var ne arayan ..saat 21 :00 de kalkması gereken gemi ,saat 24:00 te kalktı ..
Üstelik bilgi verilmemesi nedeni ile, millet başı boş tavuklar gibi ortalarda dolaştılar Nedense en sonunda bir yetkili gelip bilgi verdi ..
Bilgi olarak sunuyorum ..bizler çok kez feribot kullanan kişileriz ve bu türlü laubalilik hiç olmaz..Ama seyahatte olmaz olmaz demeyiniz ..olabiliyor ..
Geminin içi kalabalık kıyamet ..
Ayşeciği rahat bir yere yerleştirdim ..
Biraz oturup whiskyler içtik sonra ben kendisinden izin isteyerek aracıma yatmaya gittim.
Son yıllarda feribot şirketleri ,"Camping on Board" denilen bir sistemi uygulamaktadırlar .. .
Buna göre, size verilen bir kart ile ,geminin alt katlarına inebilecek kapıları açabiliyorsunuz .
Aracınızı hava alacağınız bir yere yerleştiriyorlar ( eskiden en alt katta zindan gibi yerlere koyuyorlardı )
Bazı Camperlere,ihtiyaç gösterdikleri taktirde, elektrik dahi bağlanmaktadır..
Kısaca kampçı yı mutlu etmeye çalışıyorlar ...
Siz de dilediğiniz zaman, aracınıza gidip yatabiliyorsunuz ..
Ayşeciğim gemi içinde kapalı bir yerde uyuyamıyor ve ciddi uyku sorunları yaşıyor ..
Bu nedenle Feribot gecelerini, Ayşecik TV karşısında, ben aracımda uyuyarak geçiriyoruz …
Günün Klip ve videoları emrinizde :

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT : 2:10

YAKIT E/Lt : 1.72

Tot: 0.876s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 54; dbt: 0.6435s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb