Seawinds Bed and Breakfast, Killybegs - Sjette uge

Europe » Ireland » County Donegal » Donegal
June 23rd 2016
Published: June 26th 2016

Euro 2016

Så... der er ikke sket det helt store i denne uge. Patricia har givet frokost næsten hver dag, hvilket har været lækkert. Vi har været forbi Mrs. B's, hvor jeg fik en lækker sandwich og bagefter fik vi dessert. Jeg fik en peanutsnack, mmhhh.... Den var god! Den smagt lidt ligesom snickers! Så lækkert! Vi var også forbi min yndlings café, hvor jeg som altid fik en falafel pita. Bagefter fik vi os en hindbær og hvidchokolade cheesecake, serveret i en glas krukke! Så lækkert!

I dag var vi så afsted igen, fordi vi skulle se kampen mellem Irland og Frankrig. Det skulle vi selvfølgelig på Bayview, fordi Seamus Coleman's far ejer Bayview. Der fik vi en lækker frokost og sluttede af med en fantastisk chokolade cheesecake! Mums!!! Jeg har fået alt for meget kage i den her uge, haha.

Stemningen på Bayview var helt fantastisk og jeg var lige kommet ind af døren, da Irland scorede et mål! Alle gik fuldstændig amok! Alle var i rigtig højt humør da første halvleg var overstået. Desværre varede det ikke ved i anden halvleg, men alle var stadig meget stolte over deres drenge. De var alle meget glade da Seamus kommenterede kampen bagefter og der blev klappet, da han nævnte dem der hjemme. Selvom Irland tabte, så var det fantastisk at opleve den stemning der var under kampen. Fantastisk kamp og de spillede sgu godt. Det er egentlig det for denne uge.

Seamus Coleman er forresten fra Killybegs og der hænger billeder af ham alle vegne! Brendan og ham er rigtig gode venner, så selvom jeg aldrig har mødt ham, føler jeg, at jeg kender ham. Patricia snakker om ham, hver gang hun får chancen. En lille overdrivelse, men det ville være sjovt at møde ham inden jeg skal hjem, for jeg har godt nok hørt meget om ham.

26th June 2016

LOVE
Glæder mig til at se dig i næste måned om en måned....Juhuuuuu
27th June 2016

You little spoiled brat
Jeg tror sgu du bliver noget forkælet der ovre ! ;-) Det er dejligt at høre at det er så venlige mennesker du er hos, og at alt er godt skattepige .

Tot: 0.303s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 30; dbt: 0.0139s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb