Etelärannikon kaupunki

Ireland's flag
Europe » Ireland » County Cork » Cork
September 22nd 2008
Published: September 25th 2008

Limerickissä tankkasimme auton ja ostimme matkustajille olutta juotavaksi. Ajoin sitten suoraa kyytiä Corkin keskustan pysäköintitaloon, joka oli kauppakeskuksen yhteydessä. Kävimme lounaalla ensimmäisessä ravintolassa, joka tuli vastaan kun astuimme ulos. Lähdimme kävelemään ja sattumalta vastaan tuli turisti-informaatio. Otettiin sieltä karttoja ja tietoja majoituspaikoista. Tälle illalle ei ollut poikkeuksellisesti varattu mitään majoitusta.

Muut olisivat halunneet mennä yöksi meren rantaan, mutta minä halusin jäädä kaupunkiin. Kokemuksesta olin huomannut että muut olivat illalla väsähtäneitä ja minä taas vaikka kuinka pirteä, kun olin päivän juonut kahvia, enkä halunnut silloin olla missään hiljaisessa paikassa. Menimme yhteen pubiin, josta ei saanut kahvia. Otin kokiksen. Paikan vessa oli matkan huonoin: vain yksi vessa, jossa ei voinut pestä käsiään. Kun muut joivat oluensa loppuun, kävin katsastamassa lähettyvillä olevan majapaikan.

Haimme auton pysäköintitalosta. Halusin käydä katsomassa pohjoisrannan majapaikkoja, mutta päädyimme etelärannan hotelliin. Pysäköin auton hotellin eteen, kadun oikeaan laitaan. Tuntui hiukan oudolta pysäköidä auto väärälle puolelle tietä, mutta se näytti olevan yleinen käytäntö.

Kävin tapaamassa vielä yhtä nettituttua läheisessä baarissa. Juttelin myös hänen espanjalaisen tuttunsa kanssa espanjaksi. Pelkässä pitkähihaisessa paidassa oli jo vilpoisaa kulkea.

Aamulla ajoin auton hotellin sisäpihaan. kävimme Pian kanssa uudestaan turistineuvonnassa. Siellä oli tiskillä tallessa matkaopas, jonka hän oli unohtanut sinne. Hotelliin palatessa käytiin kaupassa ja kirkossa.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 24; dbt: 0.0538s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb