Blogs from Iceland, Europe - page 131

Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík July 29th 2008

Dan se je zacel ob sedmih zjutraj, ker sva pac hoteli odriniti cim prej - pred nama je bila dolga voznja do Reykjavika. Po zajtrku (hladilnik je bil Gorenje?!) sva odpesacili do bankomata, a glej ga zlomka, ne debetna ne kreditna kartica mu ni disala. Hm. K sreci je prisel nek bankir predcasno v sluzbo in naju spustil not, tako da sva lahko pocakali na udobnih zofah in ne zunaj na prijetnem hladu, ceprav je sijalo sonce. Ko so koncno zastartali sistem (ob 9.15 zjutraj, prisli sva tja pol ure prej), sva lahko dvignili denar - ampak zal samo s kreditne, kar naju bo stalo ohoholala provizije. Ali jebiga, desi se. Natankali sva ne tako zelo poceni bencin in sli. Na zloglasno pot st. 35. Nekaj kilometrov sva se morali vrniti, potem pa sva zavili z ... read more
Strokkur
Gullfoss
Bye bye Jimmy

Europe » Iceland » Northwest » Ísafjördur July 28th 2008

Ker sva imeli v Husaviku ravno zastonj net, sva seveda izkoristili se zastonj klicarjenje in se pozanimali vse o trajektu in busih za Westmanski otok, pa se en guesthouse tam sva si rezervirali. Dobili sva zadnji dve lezisci, baje, kajti potem bo vse vse polno zaradi nekega festivala. Ti Islandci so kot Slovenci, vsaka rupa ima nek svoj festivalcic, tudi vceraj v Husaviku, ko sva prisli, je bilo celo mesto okrancljano z oranznimi in zelenimi ornamentki, in izkazalo se je, da gre za "eat a lot" festival oz. praznik sladkarij!! Svasta. Do Akureyrija sva potrebovali uro petnajst. Sparkirali sva se in ugotovili sistem: imeti moras uro, na kateri oznacis prihod, potem pa lahko (odvisno od mesta) tam ostanes dve uri, eno uro ali petnajst minut - vse zastonj. Samo uro moras imeti, zato sva jo sli ... read more
Akureyri
Hot tub guesthouse!

Europe » Iceland » North » Húsavík July 27th 2008

Zaceli bomo s prejsnjim vecerom, ki si definitivno zasluzi vec pozornosti. Sli sva torej v Myvatn Natural Baths razvajati svoje utrujene misice. Scena je bila sicer ze na prvi pogled bolj amaterska kot v Blue Lagoon (kaki cipi v zapestnicah, omarice se odpirajo povsem old school z navadnim kljucem!), ampak sva pa uzivali v povsem naravnem okolju - in med napisi Danger, 100 degrees!, lepo prosim - do enajstih ponoci. Ker pa je bilo takrat se dokaj svetlo, pa ceprav se, neverjetno, a resnicno, ze opazi, da se dan krajsa, sva sli se na en midnight sightseeing. Na vrsti so bile t.i. podzemne terme, ki sva jih cez dan preskocili. Po dveh kilometrih popolnoma zjebane ceste (in Jimmy we trust) sva prispeli na cilj, in nisva bili edini. And did we see something! Zakadili sva se ... read more
Godafoss
Whale touching

Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík July 27th 2008

Áixí és, només resten 96 hores per començar una aventura, que estic segur serà del tot apassionant! Bé, algú molt meticulós podría dir que, si el nostre avió s'enlaira direcció a Islàndia cap al migdia, tècnicament queden més de 96 hores. Però tots els que ens coneixeu sabeu també del notre 'gafe' com a grup, la qual cosa, unit al fet que el nostre avió surt el proper divendres dia 1 d'agost..., crec que provocarà que l'aventura s'avanci una mica, i que la primera aventura la tindrem ja a l'aeroport del Prat... Avui és diumenge dia 27 de juliol, són les 23.26 hores, i sí, ho de reconèixer...JA HET FET LA LLISTA DE LES COSES A PORTAR!!! El món és divideix entre les persones que fan llista quan surten de viatge i les que no fan, ... read more

Europe » Iceland » North July 26th 2008

Ponoci je pihalo kot za stavo in moj strah se je zjutraj lepo manifestiral v nekaj izpuljenih klinih, tako da smo malo zabijalo (s kamnom iz lave) za dobro jutro. Ali ni bilo nic hujsega, sotor je bil se vedno na mestu in zunaj se je delal cudovit soncen dan. Pripravila sem si zajtrk v kitchen tentu in lepo uporabila posode, ki so ocitno skupne, potem pa sva sli pocasi na pot. Prvi postanek je bil Hverir. Gre za bliznji poligon, povsem zasicen z bazencki z - vrelim blatom! Kaj takega! Povsem noro: iz kotanje tu in tam brbota modro-sivo blato, eno hitreje, drugo pocasneje in bolj na ornk, naokoli so zvepleno potiskani hribi - pokrajina je gola, kot v puscavi, na drugi strani ceste pa se bohoti zelenje - in nagrmadeni kamni, iz katerih se ... read more
Hverir
Viti crater

Europe » Iceland » South » Höfn July 24th 2008

Ponoci je dezevalo in pihalo, tako da sem bila malo paranoicna, da nama bo odneslo sotor - izjave prejsnjega vecera v stilu "ni paaanike, staaari, sej za eno noc ni treba tok klinov prbijat!" mi niso bile v pomoc, ampak se je na sreco vse izkazalo bolj kot plod polsna. Zjutraj je bilo vse popolnoma BP. Ker se je kafic odprl sele ob 10h (nisem sicer prepricana, zakaj cakajo toliko casa, ce pa je dan ze od ... ponoci?), sem pobozno prosila eno od rangerk, da mi je v svoji kucici segrela vodo za caj. Bre zelenega caja so jutra povsem drugacna. In tako mi je prijazna gospa pomagala, da je bilo jutro malodane popolno (caj je bil, seveda, bio - prinesen od doma). Sli sva na enoinpolurni hike do nekega slapa v tem parku, ki ... read more
Jokulsarlon

Europe » Iceland » South » Vík July 23rd 2008

Zjutraj sva se pac morali posloviti od Natalie (tear tear! luksuz vorbei!), ki naju je zategnila do rezkjaviðkega mestnega letalisca, da sva prevzeli najin rent a car pri - kakopak - Budget agenciji. Ker kao niso imeli najinega avtomobila (razred Opel Corsa 1.0, 3 vrata), so nama ponudili nekega suzuki jeepa, ki baje stane dvakrat vec. Ozrli sva se proti Jimnyju - ali, kot je poznan med prijatelji, Jimmyju - in bila je ljubezen na prvi pogled. Vzeli ga bova! Ze tako ali tako sva bili povsem iz sebe zaradi dejstva, da najemava avto; to, da nama je v roke padel jeep, je bilo pa tako ali tako se bolj vrhunsko. In sva sli! Na cesto st. 1, ki je v bistvu edina cesta okoli Islandije. Ostalo so gravel roads. Pa tak Zahod! Ampak naju ni ... read more
Just so you know
Seljalandsfoss
This is good

Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík July 22nd 2008

Noc smo prespali BP, pa ceprav je bilo zunaj, ko sem se zbudila, enako svetlo kot takrat, ko sem sla spat. Po obilnem zajtrku - Natalie nama je zagotovila brezkoncen nasmeh na ustnicah z vprasanjem "Do you wanna make smoothies?" - smo se skidale v mesto. Zunaj je prav neprijazno pihalo in prsilo iz oblakov, ampak oblecene v majice, puloverje, flise, jakne s kapucami in sale se nismo dale. Parkirale smo tam kjer vceraj, torej pri glavni katedrali, in sle not. Katedrala je bila zgrajena sele sredi prejsnjega stoletja (se mi zdi) in ima res hud modern prizvok. Sli sva s Polono se gor na turn (ceprav sva karto placali, jih ni nihce niti pogledal - toliko o skandinavski postenosti), kjer je z ene strani tako pihalo, da so vse slike narejene s pogledom na drugo ... read more
Nema ništa
Modro, ki te ljubim modro ...
Blue lagoon

Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík July 21st 2008

Ura je pol enajstih zvecer in zunaj je svetlo kot ob petih popoldne. Welcome to Reykjavik. In celih poletnih 12 stopinj. Pot do sem je bila nic spektakularnega. Prevoz z Gatwicka na Heathrow je bil, tako kot je napovedal Matija, hiter, tocen, ucinkovit in razmeroma drag (19 funtov v eno smer). Tja sva prisli par ur pred napovedanim poletom, rahlo zjebani zaradi (ze) casovne razlike in seveda premalo spanja, ampak bili sva pac v Angliji in dan je bilo treba zaceti s - Pimm's & lemonade, seveda. Na Heathrowu sva sprasili se nekaj funtov (na debetno kartico, itak) za razne smoothije in (organic) zelene caje, ker se nama je let premaknil za pol ure, potem smo pa res sli - lavi in mahu naproti. Na Keflaviku naju je pocakala Natalie in s seboj prinesla nadlezen dez ... read more

Europe » Iceland July 21st 2008

Como la mayoría sabéis, nuestro periplo en Islandia acabó allá por finales de Julio. Y os preguntareis, ¿a qué viene este post? Pues la verdad es que no me podía permitir el lujo de dejar el blog inacabado. Después de un verano ajetreado y un "inicio de curso" entretenido, me reservo este tiempo para cerrar estas memorias islandesas al mismo tiempo que narro el último viaje que hicimos. Antes de empezar con autobuses 4x4 cruzando desiertos, me gustaría contar una historia que quizás sabéis cómo empezó pero no su fin. Algunos sabréis de nuestros problemitas al mudarnos de piso a mediados de Marzo. En efecto, nos pasamos a un apartamento mejor gracias a un trueque que se tejió entre nuestra propietaria, nuestro vecino neozelandés (Loki) y nosotros. Loki se había mudado de piso a uno más ... read more
Hveravellir
Húsavík
Ballena o intento

Tot: 0.124s; Tpl: 0.006s; cc: 12; qc: 59; dbt: 0.0761s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb