Vappuaatto Reykjavikissa

Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík
April 30th 2015
Published: May 1st 2015

Ohjelmassa oli majapaikan vaihto. Hotellissa oltiin klo 12 asti. Käytiin ensin kävelemässä lähiseudulla, josta löytyi mäki. Sieltä oli hyvä kuvata kaupunkia. Sitten autolla ensin uimahallia katsomaan. Sinne ei jääty, kun Jorma ei halunnut uimaan kipeän selkänsä takia. Jatkettiin ostoskeskukseen Kringlaan.

Sitten jatkettiin ydinkeskustaan, josta oli varattuna huoneisto kolmannesta kerroksesta - ei hissiä. Piti maksaa pysäköintimaksua 3 tunnista noin 3 euroa. Kävelin pääkadun penismuseoon. Se oli tällä Islannin matkallani ainut paikka, jossa ei voinut maksaa luottokortilla, vaan tarvitsi käteistä. Esillä oli lähinnä merieläinten peniksiä. Oli siellä yksi ihmisenkin elin - luovuttaja oli kuollut 95-vuotiaana.

Kävin katsomassa auringon paistaessa vielä ensin mäen päällä olevaa kirkkoa ja sitten musiikkitalo Harpaa. Illalla käytiin syömässä pääkadulla. Otin lammasta, kaveri valasta. Kävin vielä lähibaarissa oluella, mutta menin nukkumaan jo puoli yhden aikaan.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 19; dbt: 0.0331s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb