Blönduós - Akranes

Europe » Iceland » Southwest » Akranes
September 14th 2015
Published: September 14th 2015

Vcerajsi den sme zobrali skutocne dovolenkovo. Rano sme sa boli kupat v Hofsose. Maju tam dva bazeny s geotermalnou vodou priamo na utese nad morom, takze okrem prijemnej horucej vody sme mali fantasticky vyhlad rovno z bazena. Potom sme sa uz presuvali ku poloostrovu Snaefellsnes. Ten sme mali v plane preskumat cosi dokladnejsie, tak sme chceli prespat co najblizsie pri nom. Cestou sme len parkrat zastavili ked nas nieco zaujalo. Inak sme len prebehli popod West Fjords oblastou, kde turisticky atraktivnych veci az tolko nebolo. Dnes rano sme teda vyrazilo na vylet okolo poloostrova a miest na zastavenie a fotenie bolo teda viac ako sa dalo stihnut. Okrem kraterov, lavovych poli a krasnej plaze sme ale konecne nasli aj naozaj fotogenicky majak a absolvovali prehliadku lavovej jaskyne. Ta s tymi nasimi doma nemala okrem tmy a zimy spolocne uplne nic, perfektny zazitok. :-) Teraz uz nocujeme kusok od Reykjavíku v Akranes. Zajtra sa este chceme ist pozriet na Duhove Hory a potom nas uz caka len prehliadka hlavneho mesta a zaver v kupeloch Blue Lagoon.

Cela vyprava..Cela vyprava..
Cela vyprava..

..konecne sme nasli rovny kamen kam sa dal polozit fotak na samospust :-)
Evka na plazi..Evka na plazi..
Evka na plazi..

..na kupanie to ale nebolo :-)

Tot: 0.135s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 72; dbt: 0.0947s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb