ujra itthon/back home


Advertisement
Hungary's flag
Europe » Hungary » Southern Great Plain » Bacs-Kiskun
August 20th 2010
Published: August 20th 2010
Edit Blog Post

sziasztok

csak szeretnem mindenkivel tudatni, hogy szerencsesen hazaertem. ezeket a sorokat mar a szobambol irom.
az utolso nap meg elmentem setalni, meg ajandekokat venni. ezen kivul kinyomoztam, hogy hova kell majd mennem masnap reggel hogy kivigyenek a repterre. megvettem a jegyem is.
az indulas napjan minden siman ment, reggel 7 korul keltem. ppakolas, mosdas, aztan 8 utan irany a trqnszfer busz allomasa. minden ok volt, 50 perc aaltt kiertunk a repterre. siman bejelentkeztem, meg feladtam a csomagjaimat. aztan cigi orrba szajba és vegul utlevelvizsgalat, stb. a repülőút ok volt, a filmek nagyon jok voltak-ALITALIA moziklub.. jol szorakoztam. a kaja nem volt vmi ok, de azert eheto.
pontosan landoltunk romaban. sajnos a pilota ugy hozta le a gepet, hogy nem a varos felett. igy nem lattam semmit romabol.. nem baj.. a malev gepet siman megtalatam, kesessel landoltunk ferihegyen.utana busz hazáig.
osszegezve, csodalatos 4 hetem volt, de jo ujra itthon lenni. var ram a munka és ÚJ UTICÉLOK..
köszönöm hogy olvastatok.. viszlat most egy idore...
gergo

Advertisement



Tot: 0.102s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb